Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την αυτόνομη αναπτυξιακή της πορεία, στην ελληνική και διεθνή αγορά, ακολουθώντας με συνέπεια το επενδυτικό πλάνο που έχει ανακοινώσει.
Η εταιρεία όπως αναφέρει κατάφερε όχι μόνο να επανακυκλοφορήσει επιτυχώς το ιστορικότερο σήμα ελληνικής μπύρας, αλλά παράλληλα να αναδείξει τις διαχρονικές αξίες και τα υψηλά ποιοτικά του χαρακτηριστικά, καθιστώντας τη FIXHellas ως το 1ο ελληνικό brand και ως το 3ο brand σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά. Ταυτόχρονα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, διανύοντας μόλις τον πέμπτο χρόνο λειτουργίας της, παρουσίασε ήδη νέες, καινοτόμες προτάσεις στην ελληνική αγορά μπύρας, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων της, με τη μοναδική στην κατηγορία της FIXDark, αλλά και πρόσφατα με τη γνήσια συνταγή Weiss της FIXRoyale.
H φιλοσοφία εξωστρέφειας, που αντανακλάται από την έντονη εξαγωγική της δραστηριότητα σε 20 δυναμικές αγορές του εξωτερικού, παράλληλα με την πρόθεσή της να συνεχίσει και να ενισχύσει περαιτέρω το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, στηρίζοντας τοπικούς παραγωγούς και κατ' επέκταση την εθνική οικονομία, αποδεικνύουν έμπρακτα το πώς αντιλαμβάνεται η Διοίκησή της την υγιή ελληνική επιχειρηματικότητα, τόσο κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης, όσο και στην επόμενη μέρα για την χώρα.