Pockee: Η ιδέα, που…μοιράζει εκπτωτικά κουπόνια super market

Κάποιοι από εμάς συνηθίζουμε να συλλέγουμε κουπόνια. Κουπόνια εκπτωτικά από εφημερίδες, από φυλλάδια προσφορών, από εκπτωτικές σελίδες στο ίντερνετ. Προσπαθώντας να κερδίσουμε έκπτωση σε προϊόντα καθημερινής ανάγκης. Παρόλ' αυτά, μία ομάδα τεσσάρων συνεργατών και φίλων αποφάσισε να βάλει στην άκρη την... κακή συνήθεια της συλλογής χάρτινων κουπονιών, δημιουργώντας το Pockee. 

Πρόκειται για μία ηλεκτρονική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό σύστημα iOS και Android, η οποία μαζεύει για εμάς όλα τα κουπόνια και μας τα προσφέρει. "Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μία πλατφόρμα επιστροφής μετρητών από προϊόντα, που αγοράζουμε στο σούπερ μάρκετ. Επιλέγουμε τα προϊόντα, τα οποία έχουν έκπτωση, πηγαίνουμε στο ταμείο, τα αγοράζουμε, και στη συνέχεια τα χρήματά μας επιστρέφονται στον τραπεζικό μας λογαριασμό σε διάστημα 7 ημερών", εξηγεί ο ένας εκ των ιθυνόντων του Pockee, o Ζήσης Τσαϊρέλης.

Όπως λέει, "είμαστε μία πλατφόρμα, που δεχόμαστε προσφορές από συγκεκριμένες εταιρείες, οι οποίες συνεργάζονται με αλυσίδες σούπερ μάρκετ,. Η εφαρμογή αφορά επίσης και σε προσφορές από σούπερ μάρκετ για το σύνολο των προϊόντων τους. Πληρώνουμε κανονικά στο ταμείο το ποσό, που αντιστοιχεί στα προϊόντα με έκπτωση, και, στη συνέχεια, εμείς φροντίζουμε για την επιστροφή της διαφοράς, που προκύπτει από την έκπτωση", εξηγεί ο κύριος Τσαϊρέλης.

Οι δημιουργοί της εφαρμογής ανήκουν στην κατηγορία επιχειρηματιών, που όλο και περισσότερο συνηθίζουμε να ακούμε τώρα τελευταία. Αυτή των startupers, ιδρύοντας κι εκείνοι μία νεοφυή επιχείρηση με τις καλύτερες προοπτικές. Κι αυτό, γιατί το συγκεκριμένο εγχείρημα πίστεψε και αποφάσισε να επενδύσει το ιδιωτικό ταμείο επιχειρηματικών συμμετοχών Jeremie Openfund II, διαθέτοντας 100.000 ευρώ.

"To Openfund αγκαλιάζει νέες προσπάθειες. Είχαμε την ιδέα, τη στείλαμε, και, βλέποντας μία μεγάλη ευκαιρία πίσω από το συγκεκριμένο κομμάτι - που απευθύνεται και στο διεθνές κοινό -, εκείνοι προχώρησαν σε αυτή την επένδυση", όπως μας λέει.

 

Εξηγώντας τον τρόπο, με τον οποίο κερδίζει χρήματα η εταιρεία του μέσω του pockee, λέει ότι: "Η δική μας εταιρεία έχει κέρδος από τη διαδικασία, με κάποιο ποσοστό, που εισπράττει από τις εταιρείες, οι οποίες παράγουν και διαθέτουν τα προϊόντα, μέσω της διανομής και της εξαργύρωσης των κουπονιών, που προσφέρουμε".

Για την ιστορία, η εταιρεία που φέρνει το pockee, ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2014 από μία ομάδα νέων ανθρώπων, 32 έως 40 ετών, με εμπειρία στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Στόχος, όπως λέει ο κύριος Τσαϊρέλης, είναι σε πρώτη φάση η εξάπλωση στην εγχώρια αγορά, ενώ οι τέσσερις συνεργάτες φιλοδοξούν να επεκταθούν και σε διεθνές επίπεδο, πιστεύοντας σε αυτό, που αποφάσισαν να κάνουν.