Mία ξεχωριστή διάκριση απέσπασε η γνωστή εταιρεία ρούχων και αξεσουάρ, Fullah Sugah, η οποία βραβεύτηκε με το έπαθλο BEST CREATIVE & CAMPAIGN PROJECT.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 6ης εκδήλωσης απονομής των ΒΡΑΒΕΙΩΝ FRANCHISE by Palmie bistro, η οποία έγινε την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014, στο Palmie bistro στο Κεφαλάρι.
Την εκδήλωση στήριξαν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΕΒΕΑ), η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) και ο Σύνδεσμος Franchise Ελλάδος (ΣFΕ), με Μέγα Χορηγό τα Palmie bistro.
Στη διάρκεια της βραδιάς τιμήθηκαν οι 22 καλύτερες αλυσίδες που ξεχώρισαν για τις επιδόσεις τους και τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες τους το 2013, σε μια εντυπωσιακή βραδιά, με κεντρική παρουσιάστρια την Έλενα Παπαβασιλείου. Όλος ο κόσμος του franchising έδωσε το παρόν, και περισσότεροι από 450 συμμετέχοντες ανέδειξαν το ίδιο το franchising και τη δυναμική του ως διέξοδο της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης στο πλαίσιο της σημερινής ύφεσης.
Η υπεύθυνη Marketing & Επικοινωνίας της εταιρίας Fullah Sugah, Ιωάννα Δραγώνα, δήλωσε “Είμαστε υπερήφανοι για τη διάκριση και την τιμή που μας κάνατε να μας δώσετε αυτό το βραβείο. Δουλέψαμε σκληρά και νοιώθουμε πλέον ότι οι κόποι μας ανταμείβονται. Με συλλογική προσπάθεια και συνεργασία όλα μπορούν να συμβούν και τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα. Όλοι γνωρίζουμε τη σημασία του Marketing και της στρατηγικής μίας εταιρίας – και πόσο μάλλον ενός brand – για να μπορέσει να επεκταθεί στο χώρο του Franchise. Εμείς από την πλευρά μας, μάλλον κάναμε κάτι σωστά γιατί σε 25 μέρες το brand μας θα ανοίξει το πρώτο κατάστημα του στη μακρινή Ρωσία, και μέσα στο 2014 θα ακολουθήσουν και άλλες χώρες που θα φιλοξενήσουν το brand Fullah Sugah”.