Κοντά στους συνδρομητές της στις πληγείσες από το σεισμό περιοχές της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης βρίσκεται η WIND από την πρώτη στιγμή, έχοντας εγκαταστήσει τοπικό κλιμάκιο υποστήριξης για άμεση αποκατάσταση τυχόν τεχνικών θεμάτων εξαιτίας των φυσικών φαινομένων, του δικτύου της Σταθερής, Κινητής και internet.
Παράλληλα, για τους κατοίκους - πελάτες συμβολαίου WIND, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν το πάγιο του επόμενου μήνα. Αντίστοιχα, στους κατόχους καρτοκινητής WIND F2G ή κάρτας Q από σήμερα 29/01/14 έως και τις 4/02/14 προσφέρεται δωρεάν χρόνος ομιλίας αξίας 1.500 λεπτών.
Επιπλέον, η WIND σταματάει τη διαδικασία φραγής εξερχομένων ή εισερχομένων κλήσεων στις συνδέσεις συμβολαίου μέχρι και τις 28/2/2014.
Σημειώνεται, τέλος, ότι το κατάστημα WIND στην Κεφαλονιά (Λ. Αντώνη Τρίτση και Χοϊδά, Αργοστόλι, τηλ. 2671025572) είναι στη διάθεση όλων, δίνοντας άμεση προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση και την κάλυψη των αναγκών των συνδρομητών που έχουν πληγεί από το σεισμό της προηγούμενης Κυριακής.