Το παραμικρό λάθος μπορεί να βλάψει ανεπανόρθωτα την έξωθεν καλή μαρτυρία
Εάν κάποιος επιχειρηματίας αναζητά επενδυτική ευκαιρία, ίσως ένας καλός τρόπος για την τοποθέτηση των χρημάτων του να είναι η ίδρυση ενός καταστήματος delicatessen προϊόντων.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα καταστήματα delicatessen σε επίπεδο λιανικής, κατέλαβαν το 17% της αξίας σε είδη τροφίμων για το 2016, για την οικονομική περίοδο που έληξε στις 29 Οκτωβρίου, σύμφωνα με τo αμερικανικό περιοδικό, Grocery Headquarters.
Χαρακτηριστικό της ανοδικής εικόνας που παρουσίασαν τα καταστήματα delicatessen την περασμένη χρονιά είναι το γεγονός ότι ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 3,9% κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Οι κλάδοι delicatessen με τις καλύτερες πωλήσεις
Πιο συγκεκριμένα, ισχυρή αναπτυξιακή πορεία ακολούθησαν τα τμήματα πώλησης έτοιμων τροφίμων, καταλαμβάνοντας το 59,% των πωλήσεων του κλάδου, τα κρεατικά με μερίδιο επί των πωλήσεων 20,1% και τα τυροκομικά προϊόντα με ποσοστό 16,7% μερίδιο επί των πωλήσεων.
Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr