ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ
Όταν - πριν από πέντε μήνες - η ΒΙΚΟΣ έμπαινε στην αγορά των αναψυκτικών, με πλήρη γκάμα προϊόντων και στόχο για μερίδιο 8-10% στην επόμενη διετία, πολλοί στην αγορά μίλησαν για φιλόδοξες εκτιμήσεις.
Έχοντας πλέον κατακτήσει μερίδιο 1,5% - εκτός από την αγορά cola - η ηγέτιδα εταιρεία στο εμφιαλωμένο νερό, προχωρά στην περαιτέρω υλοποίηση των σχεδίων της, που δεν είναι άλλα από τη διεύρυνση της παρουσίας των αναψυκτικών της και - κατά συνέπεια - να πάρει ακόμα μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα.
Για το σκοπό αυτό :
- Προχωρά στην εγκατάσταση 2.000 ψυγείων ΒΙΚΟΣ στα σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015 και να αυξήσει τον αριθμό των 332 εργαζόμενων, που απασχολεί σήμερα η επιχείρηση.
- Εμπλουτίζει τις ήδη υπάρχουσες συσκευασίες με νέες, 1,5 lt και 500 ml, στις κατηγορίες της πορτοκαλάδας - με/χωρίς ανθρακικό -, της λεμονάδας, της γκαζόζας και της cola. Με αυτή την κίνηση, επιδιώκει να μπει σε περισσότερα σπίτια - με το 1,5 lt - και σε περισσότερα καταστήματα διασκέδασης - με τα 500 ml.
Σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης της επιχείρησης, σε ορισμένες αλυσίδες super market, τα αναψυκτικά ΒΙΚΟΣ έπιασαν μερίδιο έως και 10% των συνολικών πωλήσεων.
Τα συγκεκριμένα προϊόντα πωλούνται και στην Κύπρο, ενώ στόχος της εταιρείας του Πέτρου Σεπετά είναι να επεκτείνει την παρουσία τους και σε χώρες, όπως τα Εμιράτα, τα Βαλκάνια, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα.
Η ΒΙΚΟΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ