Όταν, πριν από δύο ακριβώς εβδομάδες, ο διευθύνων σύμβουλος της Μύθος, Αλέξανδρος Καραφυλλίδης, έδινε τα χέρια με τον ομόλογό του της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας (FIX), Γιάννη Χήτο, δεν απέκλειε το ενδεχόμενο η ελληνική θυγατρική της Carlsberg να μπει και στην αγορά των αναψυκτικών. "Σήμερα, συζητάμε για το deal και μένουμε σε αυτό", είχε απαντήσει σε σχετική ερώτηση.
Η σημερινή, επίσημη ανακοίνωση από την πλευρά της Μύθος ότι προχωρά, από την 1η Ιανουαρίου, στην παραγωγή, διανομή και διάθεση των σημάτων Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water στην ελληνική αγορά, αποτελεί - για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα - την απόλυτη πρόβα τζενεράλε της εταιρείας για την περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας της στην αγορά αναψυκτικών. Άλλωστε, και το σχόλιο στην ανακοίνωση αυτό ακριβώς υπονοεί : "Η κίνηση εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής της εταιρείας για διαρκή ανάπτυξη και αξιοποίηση των προοπτικών που παρουσιάζει η ελληνική αγορά".
Θυμίζουμε ότι τα σήματα αυτά, που ανήκουν στο Carslberg Group, εκμεταλλευόταν στην Ελλάδα η Coca-Cola 3E, και η σύμβαση των δύο λήγει τέλος του χρόνου, με τη δανέζικη εταιρεία να αποφασίζει ότι δεν επιθυμεί επέκταση της μεταξύ τους σχέσης. Πρόκειται για εξέλιξη, που είχε αποκαλύψει το news.gr από το περασμένο καλοκαίρι.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η όποια κίνηση δεν θα πρέπει να αναμένεται αν όχι πριν το 2016, σίγουρα πριν το πρώτο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς, καθώς η εταιρεία επιχειρεί και να διατηρήσει σε πρώτη φάση το μερίδιο αυτών των σημάτων - στο 2,5% σήμερα, με την 3Ε να ποντάρει πολλά στην προώθηση των Schweppes -, και να ολοκληρώσει επιτυχώς την εξαγορά της Ολυμπιακής και τη δημιουργία της Νέας Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Μύθος :
"Με την υποστήριξη και την τεχνογνωσία του Carlsberg Group, η Μύθος Ζυθοποιία διευρύνει σημαντικά τη δραστηριότητα της με όχημα δύο σήματα - ηγέτες, που αποτελούν τη Νο 1 επιλογή των Ελλήνων καταναλωτών. Τα σήματα Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water κατέχουν μερίδιο της τάξης του 2,5% στον έντονα ανταγωνιστικό κλάδο των αναψυκτικών και διαθέτουν ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης και περαιτέρω διείσδυσης στην ελληνική αγορά.
Η παραγωγή, διανομή και διάθεση των Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water υποστηρίζεται με την υλοποίηση επένδυσης ύψους 2 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της μονάδας παραγωγής στη Σίνδο. Ταυτόχρονα, η Μύθος Ζυθοποιία έχει προχωρήσει στη σύναψη συμφωνίας με την ΕΠΑΠ (Ένωση Παρασκευαστών Αεριούχων Ποτών) για την παραγωγή μέρους των σημάτων Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.
Όπως δήλωσε σχετικά ο Αλέξανδρος Καραφυλλίδης, "Η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου μας με τα συγκεκριμένα σήματα αποτελεί επένδυση στρατηγικής σημασίας και έμπρακτη επιβεβαίωση της εμπιστοσύνης της εταιρείας στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας. Πρόκειται για μια επιχειρηματική κίνηση που ενισχύει το ήδη ισχυρό αποτύπωμα του Ομίλου Carlsberg στην Ελλάδα. Παράλληλα, ενισχύουμε την ανάπτυξη τοπικών παραγωγών στηρίζοντας την περιοχή της Ορεστιάδας μέσα από την ανάθεση μέρους της παραγωγής μας στην ΕΠΑΠ".