Tου Γιώργου Λαμπίρη
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η κυκλοφορία του ελληνικού αυτοκινήτου PONY σύμφωνα με τον πρόεδρο της παραγωγού αυτοκινητοβιομηχανίας NAMCO, με τον οποίο επικοινώνησε το news.gr.
Χαρακτηριστικό είναι ότι δόθηκε λύση μετά από αρκετό καιρό, καθώς στο πρόσφατο παρελθόν σύμφωνα με τον κύριο Κοντογούρη υπήρξε χαρακτηριστική εμπλοκή στο θέμα της πιστοποίησης του αυτοκινήτου, οι οποίες όπως ο ίδιος ανέφερε "εμπόδιζαν το έργο της κρατικής υπηρεσίας ΕΒΕΤΑΜ, καθυστερώντας τη διαδικασία".
Σε παλαιότερη συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει ο κύριος Κοντογούρης, σημείωνε ότι "η καθυστέρηση οφείλεται στην γραφειοκρατική διαμάχη των υπουργείων Ανάπτυξης με την κρατική υπηρεσία διαπιστεύσεων - πιστοποιήσεων οχημάτων, ΕΒΕΤΑΜ".
Ο πρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας εμφανίστηκε σήμερα αισιόδοξος ότι το PONY θα πάρει πολύ σύντομα την άδεια να κυκλοφορήσει στην αγορά, καθώς με απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης οι πιστοποιήσεις θα γίνονται στο εξής μόνο από την κρατική ΕΒΕΤΑΜ με αποτέλεσμα να δίνεται λύση στις μέχρι τώρα καθυστερήσεις που έβαζαν φρένο στην διαδικασία παραγωγής.
"Μόλις πάρουμε τις άδειες αρχίζουμε τις προσλήψεις σε πρώτο βαθμό και προχωράμε στην υλοποίηση του προγράμματος παραγωγής", σημειώνει χαρακτηριστικά ο Πέτρος Κοντογούρης. Προσθέτει μάλιστα, ότι η εταιρεία του βρίσκεται στη διαδικασία αναζήτησης χρηματοδοτήσεων, οι οποίες θα προέρχονται από ιδιωτικά κεφάλαια και θα αναζητηθούν στη Γαλλία.
Σε αυτό το σημείο θυμίζουμε ότι όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Ανάπτυξης, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό STAR, δόθηκαν οι σχετικές άδειες από την ΕΣΥΔ (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης), στην αρμόδια κρατική αρχή διαπίστευσης,την ΕΒΕΤΑΜ, (Βιομηχανική Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη, Εργαστηριακές Δοκιμές Πιστοποιήσεων και Ποιότητας) να κάνει την πιστοποίηση και να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες.
Tο ελληνικό... τζιπ PONY II θα κυκλοφορήσει με βάση τα όσα έχει ανακοινώσει η εταιρεία στις εκδόσεις 513 Standar και τιμή 7.000 και το 513 Deluxe στην τιμή των 7.500 ευρώ. Και τα δύο με προδιαγραφές ασφαλείας Euro 5 και Euro 6. Η μόνη τους διαφορά είναι ότι το Pony 513 Deluxe θα διαθέτει, εκτός από τον βασικό εξοπλισμό - airconditon, αερόσακους -, μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Αντί για 85 ίππους που θα έχει κάτω από το καπό το μοντέλο Standard, το Deluxe θα τρέχει με 5 παραπάνω άλογα και θα διαθέτει σύστημα ABS, ενώ και τα δύο μοντέλα θα είναι βενζινοκίνητα.