Super Market : Στη μάχη του all day μέσω πρατηρίων καυσίμων

ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ

Ακόμα μία ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή επιχειρούν να καλύψουν οι μεγάλες αλυσίδες super market, σε μια προσπάθεια να διευρύνουν μερίδια αγοράς και τζίρους. 

Η νέα γενιά καταστημάτων ονομάζεται "all day". Πρόκειται, δηλαδή, για ολοήμερα μαγαζιά, που θα είναι ανοιχτά 24 ώρες το 24ωρο, επτά ημέρες την εβδομάδα και θα στεγάζονται δίπλα σε πρατήρια καυσίμων. Με αυτό τον τρόπο, οι αλυσίδες μπαίνουν σε μια αγορά, όπου είναι σήμερα απούσες και χάνουν από mini market της γειτονιάς (ήδη, σε πολλές περιοχές της Αττικής λειτουργούν τέτοια καταστήματα), και - επιπλέον - ξεφεύγουν από το θέμα του πόσες ώρες την ημέρα και πόσες μέρες την εβδομάδα διατηρούν ανοιχτά τα μαγαζιά τους.

Μέχρι στιγμής, δύο αλυσίδες έχουν κάνει την αρχή :

Ο ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με τη Shell, και 

ο Μασούτης, με το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος σε πρατήριο ΕΚΟ.  

AB Shop & Go

Η αρχή έγινε πριν από ένα χρόνο, όταν η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε τη λειτουργία του πρώτου τέτοιου καταστήματος, ΑΒ Shop & Go, σε πρατήριο της Shell στα Βριλήσσια, ενώ σήμερα λειτουργούν τέσσερα, όλα στην Αττική. Το μοντέλο λειτουργίας είναι franchise, και πρόκειται για mini market, με πάνω από 1.000 κωδικούς προϊόντων. To δεύτερο βρίσκεται στη Βάρης-Κορωπίου, στο Κορωπί, το τρίτο στο πρατήριο της εταιρείας στο Ελευθέριος Βενιζέλος (λειτουργούν από τις αρχές του χρόνου) και το τέταρτο στο Χαϊδάρι, επί της λεωφόρου Αθηνών.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΑΒ, "πρόκειται για μια συνεργασία, που βρίσκεται σε πιλοτικό στάδιο και θα αξιολογηθεί.  Ο στόχος του συγκεκριμένου τύπου καταστήματος είναι να εξυπηρετεί τον πελάτη / καταναλωτή όλο το 24ωρο, με μια βασική γκάμα προϊόντων, πάντα με την ποιότητα και την εγγύηση της ΑΒ.  Η αποδοχή από τον πελάτη και κατ’ επέκταση η θετική αξιολόγηση του μοντέλου θα δώσει τη δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης του ΑΒ Shop&Go σε περισσότερα πρατήρια, πάντα με την μέθοδο του franchise".

Μασούτης Express Market

Το καλοκαίρι, η Μασούτης ξεκίνησε τη λειτουργία του πρώτου mini market στα Κωνσταντινουπολίτικα, στην Ανατολική Θεσσαλονίκη (περιοχή Πυλαίας), σε πρατήριο ΕΚΟ, και εδώ με το μοντέλο franchise. Η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα δεν ανοίγει τα χαρτιά της για το αν και πότε πρόκειται να επεκτείνει τη συνεργασία της με την εταιρεία πετρελαιοειδών. "Υπάρχουν πολλά δεδομένα, που πρέπει να συνεκτιμηθούν για το αν θα προχωρήσουμε σε ευρύτερη συμφωνία", δηλώνουν στο news.gr πηγές της εταιρείας.