Αναψυκτικά : Ποιος νέος παίκτης βάζει φωτιά στην αγορά

ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ Β. ΝΩΤΗ

Την τάση της αγοράς αναψυκτικών, όπου οι "μικροί" του κλάδου κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο σε όλα τα προϊόντα - εκτός cola -, ειδικά τα τελευταία χρόνια της κρίσης, επιχειρεί να εκμεταλλευθεί ακόμα μία ελληνική επιχείρηση, η οποία ήδη δραστηριοποιείται στον ευρύτερο κλάδο.

Με δεδομένο ότι οι υφιστάμενοι παίκτες βλέπουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται διαρκώς - ήδη η Λουξ των αδερφών Μαρλαφέκα βρίσκεται στη δεύτερη θέση και η Έψα της οικογένειας Τσαούτου έτρεξε με +30% -, υπάρχει πεδίο δόξης - και κερδών - λαμπρό. Ταυτόχρονα, οι κινήσεις αναδιάρθρωσης των δύο μεγάλων της αγοράς (3Ε και Pepsico-HBH), σε ό,τι αφορά τα προϊόντα εκτός cola, αφήνουν ακόμα περισσότερο χώρο για τοποθέτηση στην αγορά.

Υπό αυτές τις συνθήκες, η Βίκος της οικογένειας Σεπετά μπαίνει στη συγκεκριμένη αγορά, στοχεύοντας να πάρει ένα σημαντικό μερίδιο από την πίτα, σε ορίζοντα διετίας.
Τις επόμενες ημέρες, θα βρεθούν στα ράφια και στα ψυγεία επτά ανθρακούχα προϊόντα, με την ίδια επωνυμία. Πρόκειται για πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσινάδα, γκαζόζα, cola, tonic και σόδα.  Η εταιρεία επέλεξε να κρατήσει το όνομα και το λογότυπο του εμφιαλωμένου νερού, με τα οποία βρίσκεται στην πρώτη δυάδα της συγκεκριμένης αγοράς, ώστε τα συγκεκριμένα προϊόντα να αντιμετωπιστούν ως η φυσική εξέλιξη των υφιστάμενων, και απόλυτα επιτυχημένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η καμπάνια θα τονίζει - μεταξύ άλλων - ότι πρόκειται για τα πρώτα αναψυκτικά, που παράγονται με φυσικό μεταλλικό νερό.

Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα βγαίνουν από τη μονάδα της εταιρείας, στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Πρόκειται για εργοστάσιο, που κατασκευάστηκε το 2005, με προοπτική την παραγωγή και αναψυκτικών. Αποτελεί επένδυση 12,7 εκατομμυρίων ευρώ, και ήδη εκεί παράγονται αναψυκτικά ιδιωτικής ετικέτας, για αλυσίδες super market.

Ο στόχος της Βίκος είναι να ενισχύσει τον τζίρο της σε πρώτη φάση και να πλασαριστεί στη συγκεκριμένη αγορά σε δεύτερη, επιδιώκοντας μερίδιο από 8 έως 10% στην επόμενη διετία. Επιπλέον, να επωφεληθεί της θερινής περιόδου, γι' αυτό και τα αναψυκτικά της θα κάνουν έντονη την παρουσία τους στα νησιά και τις υπόλοιπες τουριστικές περιοχές. Όπως μαθαίνουμε, οι πρώτες παραγγελίες έχουν ήδη γίνει. 

Το σίγουρο είναι ότι το φετινό καλοκαίρι αναμένεται καυτό στη... δροσερή αγορά των αναψυκτικών.