Η Apple γράφει ιστορία: Προσπέρασε την Coca Cola !

Για πρώτη φορά μετά από δώδεκα χρόνια, η Coca Cola δεν είναι στην κορυφή της λίστας “Best Global Brands” της Interbrand, που αξιολογεί τις εμπορικές μάρκες με βάση τα κέρδη τους, την επιρροή τους στις καταναλωτικές αγορές και άλλους σύνθετους παράγοντες. Ποια είναι λοιπόν η νέα “βασίλισσα” των καταναλωτικών αγαθών; Μα δε θα μπορούσε να είναι άλλη από την Apple.

Η αξία της Apple, σύμφωνα με την Interbrand, ανέρχεται πλέον στα 98,3 δισ. δολάρια, με δεύτερη την Google (93,3 δισ. δολάρια) και τρίτη πλέον την Coca Cola (79,2 δισ. δολάρια). Ακολουθούν οι IBM, Microsoft, General Electric, McDonald's, Samsung, Intel και Toyota.

Γιατί όμως η Apple “σκαρφάλωσε” στην κορυφή; “Φέρνοντας μία επανάσταση στον τρόπο που εργαζόμαστε, που παίζουμε και επικοινωνούμε, και τελειοποιώντας την ικανότητά της να μας εκπλήσσει και να μας ενθουσιάζει, η Apple έχει θέσει ψηλά τον πήχη στην αισθητική, την απλότητα και την ευκολία στη χρήση που όλες οι άλλες τεχνολογικές μάρκες πρέπει τώρα να συναγωνιστούν, και που η ίδια η Apple αναμένεται να αυξάνει συνεχώς”, εξηγεί η Interbrand.

Αξιοσημείωτο είναι ότι από τη λίστα της Interbrand με τις 200 πιο “πολύτιμες” μάρκες απουσιάζουν εταιρείες όπως η Yahoo και η Blackberry, ενώ η κάποτε παντοδύναμη Nokia φιγουράρει μόλις στην 57η θέση...

Σχετικά Tags
Apple