Σε ένα ραντεβού, το... υποψήφιο ζευγάρι πηγαίνει συνήθως για καφέ ή φαγητό, συχνά συνεχίζει σε ένα μπαρ, και καλώς εχόντων των πραγμάτων καταλήγει κάπου ακόμα πιο ευχάριστα. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τα άτομα που βγαίνουν ραντεβού, ακόμα κι αν δεν περάσουν τόσο καλά, κάνουν καλό στην... οικονομία !
Αυτό υποστηρίζει μία έρευνα της ιστοσελίδας γνωριμιών match.com, που μελέτησε 1.000 ελεύθερους Βρετανούς και Βρετανίδες, αναζητώντας το οικονομικό τους “αποτύπωμα” στα ραντεβού που έβγαιναν. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, στα 37 εκατομμύρια ραντεβού που κανονίζονται στη Μεγάλη Βρετανία, ο μέσος Βρετανός πληρώνει 103 λίρες, εκ των οποίων σχεδόν οι μισές πηγαίνουν σε εστιατόρια, μπαρ και παμπ. Το συνολικό ποσό που μπαίνει στην αγορά χάρη στα ραντεβού υπολογίζεται στα... 3,6 δισ. λίρες !
Όπως εξηγεί ο οικονομολόγος του βρετανικού Κέντρου Οικονομικής Έρευνας Επιχειρήσεων, Ντάνιελ Σόλομον, τα ραντεβού δίνουν οικονομική ώθηση σε αρκετούς τομείς της αγοράς, όχι μόνο στα εστιατόρια και τα μπαρ, αλλά και στο λιανεμπόριο. Χαρακτηριστικό είναι ότι, σύμφωνα με την έρευνα, ο μέσος ελεύθερος άνθρωπος ξοδεύει περισσότερες από 280 λίρες ετησίως για ρούχα, καλλυντικά και γενικά για προϊόντα και υπηρεσίες ομορφιάς, με τα καταστήματα ρούχων και τα σαλόνια ομορφιάς να βάζουν στα ταμεία τους περίπου 900 εκατομμύρια λίρες το χρόνο χάρη σε αυτούς.
Έτσι, όταν έρθει η τρόικα για τη νέα αξιολόγηση του ελληνικού προγράμματος και της τεθεί το πρόβλημα της έλλειψης ρευστότητας στην αγορά, θα μπορούσε να πέσει στο τραπέζι η πρόταση: “Να βγαίνετε πιο συχνά για ραντεβού”...