Ο... άσος στο μανίκι για τον τουρισμό της Ρουμανίας παραμένει ο Κόμης Δράκουλας!
Ο μύθος του αιμοδιψή Κόμη των Καρπάθιων Ορέων, παραμένει διαχρονικά το πιο δυνατό τουριστικό brand name της χώρας. Εκατοντάδες, ίσως και χιλιάδες διαφορετικά είδη επιχειρήσεων στηρίζουν την επιβίωση τους στην προσέλκυση τουριστών που έρχονται στη χώρα ακολουθώντας το θρύλο του Δράκουλα, αναφέρει η Συνομοσπονδία Τουρισμού και Υπαλλήλων Υπηρεσιών (FPTS) της Ρουμανίας.
Στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι, ο μύθος του Κόμη Δράκουλα εξακολουθεί να συναρπάζει και αντιπροσωπεύει τον καλύτερο “όχημα” για την προώθηση του τουρισμού στην Τρανσυλβανία.
Η αξιοποίηση του μύθου του Κόμη Δράκουλα που προκαλεί το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών, μπορεί να αποτελέσει και κινητήρια δύναμη για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της χώρας, τονίζεται στην ανακοίνωση της FPTS.
Η εκδοχή του Δράκουλα από το Φράνσις Φορντ Κόπολα (1992)... Ίσως η πιο διάσημη αλλά όχι η μοναδική
Πρόκειται για το πιο πολύτιμο brand name της χώρας (ο μύθος του Κόμη Δράκουλα) δήλωσε ο επικεφαλής της FPTS, Νταν Ματέι Αγάθων (Dan Matei Agathon) και πρόσθεσε ότι όλα τα μέρη στην Τρανσυλβανία που είναι “γεμάτα ιστορία, μπορούν να γίνουν, επιτέλους τουριστικοί προορισμοί με διεθνή αναγνωρισιμότητα, με όφελος όχι μόνο για τον τουρισμό στην περιοχή, αλλά και για την οικονομία”.
Οι τοπικές αρχές σε έξι περιφέρειες της Τρανσυλβανίας μπορούν να αναπτύξουν – με την αξιοποίηση ευρωπαϊκών κονδυλίων – ένα περιφερειακό έργο που έχει τίτλο “Δράκουλα” και αποτελεί πρόταση του δημάρχου του Τάργκου Μούρες (κεντρική Ρουμανία). Ο δήμαρχος Ντόριν Φλορέα συναντήθηκε πρόσφατα με αξιωματούχους της τοπικής αυτοδιοίκησης, προκειμένου να βρουν κοινό και βιώσιμο τρόπο ανάπτυξης του έργου, μέσω της προσέλκυσης ευρωπαϊκών κονδυλίων.
Το έργο “Δράκουλα” για την προώθηση της Τρανσυλβανίας ως τουριστικού προορισμού αποτελεί την πιο κερδοφόρα αναπτυξιακή στρατηγική που – εφόσον αναπτυχθεί κατάλληλα – θα αποφέρει θετικά αποτελέσματα για την ευρύτερη περιοχή, προστίθεται στην ανακοίνωση της FPTS.
Ο Δράκουλας αποτελούσε αγαπημένο κινηματογραφικό ήρωα ήδη από τα πρώτα βήματα της... έβδομης των τεχνών: Νοσφεράτου (1922- Βουβός κινηματογράφος)