Η απάντηση στο τι κάνει μια εταιρία "μισητή" εξαρτάται από το ποιος ρωτάει. Οι οργανισμοί μπορεί να κρίνονται για διάφορους λόγους όπως το αν εξαγριώνουν τους πελάτες τους, αν χάνουν τους μετόχους τους και αν κακομεταχειρίζονται τους υπαλλήλους τους. Αν σε κάτι απο τα παραπάνω "διαπρέπουν" τότε μπαίνουν σίγουρα στην λίστα με τις χειρότερες εταιρίας.
Σύμφωνα με άρθρο της huffingtonpost.com, από άποψη οικονομικών απωλειών, η Nokia Corp και η Hewlett-Packard Co μπαίνουν στην λίστα των χειρότερων εταιριών αφού έχασαν τεράστια ποσά και υποχώρησαν στις αγορές, αφήνοντας να βγουν μπροστά οι ανταγωνίστριες Apple και Samsung.
Πολλές από τις πιο "μισητές" εταιρείες έχουν δεκάδες χιλιάδες ανικανοποίητους και οργισμένους εργαζόμενους. Όμως, η μικρή ικανοποίηση του εργαζόμενου από την εταιρία οδηγεί τακτικά σε χαμηλή ικανοποίηση του πελάτη. Αντιπροσωπευτικό παράδειγμα τέτοιας περίπτωσης είναι η American Airlines . Η αεροπορική εταιρεία είχε πολύ δυσαρεστημένους υπαλλήλους και αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να οδηγηθεί στην πτώχευση. Σύμφωνα με έρευνες ειδικών ιστοσελίδων, το πιο συχνό παράπονο των δυσαρεστημένων επιβατών ήταν η αγένεια των πληρωμάτων!
Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω κριτήρια, οι 5 πιο "μισητές" αμερικανικές εταιρίες για το 2012 είναι:
- Η Citigroup Inc. λόγω των χιλιάδων -κυρίως μη απαραίτητων- απολύσεων και της κακής ψυχολογίας των υπαλλήλων της.
- Η Facebook Inc. (!) καθώς στην πορεία αποδείχθηκε ότι δεν είναι τόσο “αθώα” όσο φαινόταν στην αρχή.
- Η T-Mobile USA θεωρείται το “μαύρο πρόβατο” των αμερικανικών εταιριών τηλεπικοινωνιών και ο χειρότερος συνεργάτης για ξένους μετόχους η αγοραστές.
- Η Dish Network Corp. μπαίνει στην κατηγορία πανηγυρικά για όλους τους λόγους.
- Η J.C. Penny θεωρήθηκε το αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της τάχιστης οικονομικής καταστροφής.