Σύμφωνα με την αυστραλιανή εταιρεία Ahiida, οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατακόρυφα τις τελευταίες εβδομάδες.
«Χρυσές» δουλειές κάνει η αυστραλιανή εταιρεία Ahiida, που δημιούργησε τα μπουρκίνι, μετά την απαγόρευσή τους σε πόλεις της Γαλλίας.
Σύμφωνα με την εταιρία, οι παραγγελίες αυξήθηκαν κατακόρυφα τις τελευταίες εβδομάδες.
Η σχεδιάστρια του επίμαχου μαγιό, η λιβανικής καταγωγής Αχέντα Ζανέτι, υπερασπίζεται το δημιούργημά της, που θεωρεί ότι δίνει στις γυναίκες το δικαίωμα της επιλογής:
«Πηγαίνουμε πολύ καλά. Οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν. Όσο και να το απαγορεύουν, όσο και να το απορρίπτουν, οι γυναίκες δε θα σταματήσουν να το φοράνε. Έχουμε παρουσιάσει αυτό το νέο στυλ στις γυναίκες που δεν το είχαν ποτέ. Πιστεύετε, πραγματικά, ότι αν ο άντρας πει κάτι, η γυναίκα θα ακούσει; Είμαστε γυναίκες, ξέρουμε τι είναι καλύτερο για εμάς.»
Η Ζανέτι δημιούργησε το πρώτο μπουρκίνι πριν περίπου δέκα χρόνια και, σύμφωνα με το euronews, yποστηρίζει ότι το επιλέγουν και πολλές γυναίκες, που δεν είναι μουσουλμάνες, αλλά μπορεί να έχουν προβλήματα υγείας, όπως ο καρκίνος του δέρματος.
Οι τιμές για τα μπουρκίνι ξεκινούν από €65.