Όσοι συνηθίζουν στις βραδινές εξόδους τους να πίνουν μπίρα, σίγουρα θα έχουν δοκιμάσει και τη γνωστή μεξικάνικη Corona – πιθανότατα με μία μικρή φέτα λεμόνι ή λάιμ στο στόμιο του μπουκαλιού. Πολλοί μάλιστα την προτιμούν και ζητούν μόνο τη συγκεκριμένη μπίρα. Έτσι, σε μία εποχή που πολλές εταιρείες του κλάδου αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, η Corona επεκτείνεται συνεχώς..
Πώς θα σας φαινόταν, λοιπόν, αν σας λέγαμε ότι η συγκεκριμένη μάρκα μπίρας συγκεντρώνει τις χειρότερες κριτικές;
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg Businessweek, στην εξειδικευμένη ιστοσελίδα ratebeer.com, μετά από 3.200 γνώμες, η βαθμολογία που συγκεντρώνει η Corona είναι μόλις... 1,6 στα 10! Την ίδια στιγμή, η ιστοσελίδα Beer Advocate εντοπίζει στην Corona “ξεθωριασμένα αρώματα θείου” και “μέτρια ψημένα λαχανικά”. Αντίθετα, μπίρες όπως η Negra Modelo και η Dos Equis Amber συγκεντρώνουν πολύ καλύτερες κριτικές, δεν είναι όμως τόσο δημοφιλείς.
Τι κάνει λοιπόν τόσο δημοφιλή την Corona; Σύμφωνα με τον αρθρογράφο του Businessweek Κάιλ Στοκ, το μάρκετινγκ.
“Η συνταγή είναι απλή”, υποστηρίζει ο Στοκ, “άμμος, ήλιος και φέτες λάιμ”. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Corona δεν πουλάει μπίρα, αλλά πουλάει “την ιδέα του να πίνεις μία μπίρα ενώ βρίσκεσαι σε διακοπές σε παραλία”. Και, προφανώς, το κάνει με μεγάλη επιτυχία.
Συμπέρασμα; Τελικά το μάρκετινγκ μπορεί να δώσει... επιπλέον γεύση σε ένα προϊόν!