Κάποια από τα πλέον επιτυχημένα brands «πάντρεψαν» τη νοσταλγία με τη σύγχρονη τεχνολογία και δημιούργησαν κάτι καινούριο
Μερικές από τις πιο εντυπωσιακές ιστορίες επιχειρηματικής επιτυχίας των τελευταίων ετών δεν αφορούν ένα νέο προϊόν ή μια καινοτόμα ιδέα, αλλά αντλούν έμπνευση από το παρελθόν,λ προσαρμόζοντας ένα παλαιότερο προϊόν ή μια εμπορική ιδέα στις ανάγκες του καταναλωτή του σήμερα.
Γράφει η Εύη Σιμοπούλου
Το Pokemon Go είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα, αλλά δεν είναι το μοναδικό.
Κάποια από τα πλέον επιτυχημένα brands «πάντρεψαν» τη νοσταλγία και τις συνταγές που καθιέρωσαν προϊόντα στο παρελθόν, με τη σύγχρονη τεχνολογία και δημιούργησαν κάτι καινούριο.
Δείτε τα 7 πιο ενδεικτικά παραδείγματα:
1. Nest
Η Nest (πασίγνωστη τα τελευταία χρόνια για τους έξυπνους θερμοστάτες της) επανεκκίνησε με επιτυχία τη βιομηχανία των θερμοστατών παίρνοντας κάτι που όλοι χρησιμοποιούμε, κάνοντας το πιο εύχρηστο. Ο σημερινός θερμοστάτης είναι... έξυπνος, χρησιμοποιεί σύστημα dial για τη ρύθμιση της θερμοκρασίας αντί για τα παραδοσιακά κουμπιά. Μέσα σε μια εβδομάδα λειτουργίας μαθαίνει το καθημερινό πρόγραμμα θέρμανσής σας και να αρχίσει να ρυθμίζει μόνο του τη θερμοκρασία! Η συσκευή κάνει χρήση WiFi, ενώ ρυθμίζετε μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του smartphone. Εκτός των άλλων σας ενημερώνει κάθε φορά που εξοικονομείτε ενέργεια.
2. Nintendo
To Pokemon Go είναι ένα παράδειγμα για το πώς η Nintendo ανέκαμψε μέσα από ένα σύγχρονο παιχνίδι που προσελκύει παίκτες όλων των ηλικιών και των δύο φύλων. Το Pokemon Go συνδυάζει τα virtual στοιχεία με την πραγματικότητα. Συγκεκριμένα, το παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα στους παίκτες να πιάνουν, να μονομαχούν και να προπονούν virtual πλάσματα, τα Pokémon, τα οποία εμφανίζονται μέσω ενός ειδικού λογισμικού στην οθόνη, η οποία αποτυπώνει, ως φόντο, μέσω κάμερας τον πραγματικό κόσμο.
3. Snapchat
Το Snapchat έφερε τα εικονομηνύματα στη σύγχρονη εποχή. Η φύση των Snaps απελευθερώνει τους χρήστες, που στέλνουν φωτογραφίες και βίντεο τα οποία αν ήξεραν ότι θα παραμέναν στον ιστό και δε θα διαγράφονταν μετά από 10 δευτερόλεπτα, το πιθανότερο είναι να μην τα έστελναν ποτέ. Ένα Snap που δεν έχει διαβαστεί, παραμένει διαθέσιμο για 30 ημέρες και στη συνέχεια διαγράφεται. Τα stories είναι ορατά από όλους όσους σας ακολουθούν για 24 ώρες και στη συνέχεια διαγράφονται.
4. Polaroid
Οι φωτογραφικές μηχανές Polaroid δεν θα είχαν ελπίδες στην ψηφιακή εποχή, που οι αναλύσεις φωτογραφιών ολοένα γίνονταν και καλύτερες, χωρίς την ανάγκη αρνητικού φιλμ. Ωστόσο, η μάρκα κατάφερε να ανακάμψει δίνοντας έναν ανανεωμένο αέρα στην κλασική της αισθητική.
5. Unwelcome Greetings
Η ομάδα πίσω από τα Unwelcome Greetings γνώριζαν ότι οι παραδοσιακές κάρτες Hallmark ήταν βαρετές. Τουλάχιστον, μεταξύ των Millennials, που αισθάνθηκαν ότι υπήρχε ένας καλύτερος τρόπος να συγχαρούν έναν φίλο ή να μοιραστούν ένα αστείο meme.
6. GoPro
Μέσα σε λίγα χρόνια, η κάμερα GoPro έγινε συνώνυμη με την απαθανάτιση κάθε είδους δραστηριότητας. Ταυτόχρονα, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, η κάμερα GoPro αναβάθμισε τα τεχνικά της χαρακτηριστικά προσφέροντας καλύτερη λήψη βίντεο και φωτογραφίας, σε στιγμές δράσης, κατά τις εξορμήσεις στο βουνό, στην θάλασσα ή ακόμα και στον αέρα, ενώ παράλληλα, προσέφερε μοναδικές λήψεις αθλητικών στιγμιότυπων.
7. Netflix
Και εκεί που νόμιζες ότι τα καταστήματα ενοικίασης DVD δεν πρόκειται να κλείσουν ποτέ, έρχεται το Netflix και αλλάζουν τα δεδομένα. Το Netflix, είναι μια δημοφιλής συνδρομητική υπηρεσία streaming και αυτό σημαίνει ότι η ενοικίαση DVD γίνεται από τον καναπέ σου!