Έχτισε μια επιτυχημένη επιχείρηση ενώ πήγαινε ακόμη στο σχολείο
Το FishFlops είναι μια εταιρεία που εδρεύει στο Χιούστον του Τέξας και φτιάχνει υποδήματα και ρούχα με υδρόβια θέματα. Τα κέρδη που αποφέρει είναι μεγάλα. Ξεπερνά το ένα εκατομμύριο δολάρια σε πωλήσεις.
Και αυτό δεν είναι καθόλου κακό για μια μικρή επιχείρηση στο όγδοο έτος της. Αλλά στην πραγματικότητα εκείνο που είναι αξιοσημείωτο με το FishFlops είναι η δημιουργός της, η Madison Nicole Robinson, η οποία τότε ήταν μια έφηβη μαθήτρια.
Γράφει η Εύη Σιμοπούλου
Συγκεκριμένα, η εταιρεία ιδρύθηκε το 2010, όταν η Robinson ήταν μόλις 12 ετών, και έχει υπογράψει μια εταιρική σχέση με την βιομηχανική μονάδα BBC International.
Βάσει της συμφωνίας, το BBC κέρδισε 50% από την επιχείρηση, που έγινε γνωστή για τις πολύχρωμες σαγιονάρες της με μοτίβα θαλάσσιας ζωής.
Πώς δημιουργήθηκε η ιδέα για το FishFlops
«Πάντα αγαπούσα να ζωγραφίζω και να κολυμπώ, και από το Γκάλβεστον, όλα όσα θα μπορούσες να φορέσεις πραγματικά ήταν σαγιονάρες. Ήρθα σπίτι από την παραλία μια μέρα ... και κάπως συνδύασα τα σχέδια μου και τα θαλάσσια πλάσματα ... έφτιαξα ένα περίγραμμα μίας flip flop, και τα σκιαγράφησα εκεί, έγραψα «Flop Flops» στην κορυφή και το έδωσα στον μπαμπά μου. Και μόλις είπα, «Έι μπαμπά, κοίταξε, σαγιονάρες!» Της πήρε πραγματικά ενθουσιασμένος και αγόρασε το όνομα για την ιστοσελίδα την ίδια μέρα.»
Από τη φάση σχεδιασμού στο ξεκίνημα μιας επιχείρησης
«Ο μπαμπάς μου δούλευε σε βιοτεχνία ενδυμάτων ... Που συνήθως έκαναν μπλουζάκια. Χρησιμοποίησε τις διασυνδέσεις του και έστειλε τα σχέδια [στις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Κίνα]. Πρέπει να στείλουν τα πρωτότυπα και τα διάφορα δείγματα ώστε να δούμε πώς αυτά θα μοιάζουν στην πραγματικότητα. Αφού μας άρεσε η δουλειά τα στείλαμε πίσω, και στη συνέχεια τα προϊόντα άρχισαν να φτιάχνονται.»
Η εταιρία σήμερα
Η γραμμή μόδας Tween, Madison Nicole, είναι πλέον διαθέσιμη σε 120 μπουτίκ και στο Saks Fifth Avenue. Παρά το γεγονός ότι δεν είχε εμπειρία σχεδιασμού, η έφηβη συνεργάστηκε με έναν σχεδιαστή στην Καλιφόρνια για να δημιουργήσει τη γραμμή, προσφέροντας πληροφορίες για τις διακοσμήσεις.
Tα χρήματα που έχει κερδίσει τα αποταμιεύει για να πληρώσει τις πανεπιστημιακές σπουδές της που θέλει να είναι στον τομέα των επιχειρήσεων.
Η 18χρονη σήμερα Robinson, άρχισε να σχεδιάζει σανδάλια όταν ήταν μόλις 8 ετών.
Οι σαγιονάρες κοστίζουν περίπου 25 δολάρια ανά ζεύγος και κάθε ζευγάρι έρχεται με μια ετικέτα που φέρει τη φωτογραφία της Madison και ένα μήνυμα που εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα της.