Ο δείκτης έχει επηρεαστεί θετικά, κυρίως από τις πιο θετικές εκτιμήσεις για την ανεργία τους επόμενους 12 μήνες
Στις 60 μονάδες ανήλθε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης το γ΄ τρίμηνο 2017 στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας Consumer Confidence της Nielsen, παρουσιάζοντας αύξηση 8 μονάδων.
Σύμφωνα με την έρευνα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης έχει επηρεαστεί, κυρίως από τις πιο θετικές εκτιμήσεις για την ανεργία τους επόμενους 12 μήνες, σε σχέση με το β΄ τρίμηνο του 2017.
Εν τω μεταξύ, όπως προκύπτει από τα ευρήματα της έρευνας, ποσοστό 83% των ερωτηθέντων πιστεύουν, ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά.
Σημειώνεται, ότι είναι το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 63 χώρες που συμμετέχουν στην έρευνα της Nielsen ανά τον κόσμο.