Η αγορά «έτρεξε» περισσότερο από τα μέσα Σεπτεμβρίου.
Θετικά σε αξία κατά 1,6% κινήθηκε ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου για το σύνολο του 2017 σε σύγκριση με το 2016, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen.
Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, αυτή η θετική τάση οφείλεται κυρίως στην επίδοση της αγοράς από τα μέσα του Σεπτεμβρίου και έπειτα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, έπειτα από πολλά χρόνια αρνητικών τάσεων.
Τα Φρέσκα-Χύμα Προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική τάση (3,6%), ενώ τα τυποποιημένα προϊόντα αθροιστικά κινούνται επίσης θετικά με ποσοστό 0,8%.
Πιο συγκεκριμένα, οι κατηγορίες των Τροφίμων και Ποτών συνολικά παρουσιάζουν άνοδο 1,1% σε σχέση με την περασμένη χρονιά, με τα ποτά να οδηγούν κυρίως αυτή την θετική τάση σε αξία, λόγω της αύξησης του φορολογικού συντελεστή σε ορισμένες κατηγορίες ποτών, ενώ τα τρόφιμα αναπτύσσονται με ένα ποσοστό της τάξης του 0,3%.
Τέλος, οι κατηγορίες Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και οι κατηγορίες Οικιακής Χρήσης συνεχίζουν να παρουσιάζουν αρνητικές τάσεις στο -0,7% και -0,2% αντίστοιχα.