Η Skytrax βαθμολογεί με άριστα τη Lufthansa για την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και κορυφαίου επιπέδου ταξιδιωτικής άνεσης
Σήμερα, η Lufthansa είναι η πρώτη αεροπορική εταιρεία εκτός Ασίας, που λαμβάνει πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax. Με αυτή την πιστοποίηση η Lufthansa εντάσσεται στην επιλεγμένη ομάδα των δέκα αεροπορικών εταιρειών που έλαβαν την πολυπόθητη βαθμολογία. Η κριτική επιτροπή του Skytrax βραβεύει εδώ και χρόνια τη First Class της Lufthansa με πέντε αστέρια – όμως τώρα ολόκληρη η αεροπορική εταιρεία έλαβε αυτή την πιστοποίηση.
«Αυτό το βραβείο είναι μια αναγνώριση των προσπαθειών μας να κάνουμε τη Lufthansa μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως», λέει ο Carsten Spohr, Chairman of the Board της Deutsche Lufthansa AG.
«Έχουμε σημειώσει σημαντική πρόδο, καθώς πραγματοποιήσαμε τεράστιες επενδύσεις στο στόλο μας, αναβαθμίσαμε όλες τις καμπίνες μας, λανσάραμε ψηφιακές υπηρεσίες, εγκαινιάσαμε νέες lounges και βελτιώσαμε τις υπηρεσίες εν πτήσει και στο έδαφος. Ο συνδυασμός premium υπηρεσιών με την ποιότητα και τον επαγγελματισμό των υπαλλήλων μας ανέδειξε τη Lufthansa ως αεροπορική εταιρεία πέντε αστέρων», προσθέτει ο Spohr. «Όλοι στη Lufthansa μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι για αυτή την πιστοποίηση, ειδικά τα πληρώματα καμπίνας, οι πιλότοι μας, και το προσωπικό εδάφους που αλληλεπιδρούν καθημερινά με τους επιβάτες μας και εκπληρώνουν την υπόσχεση της Lufthansa προς αυτούς. Είμαι πεπεισμένος ότι ο σημαντικότερος παράγοντας που μας έδωσε το πέμπτο αστέρι ήταν ότι έχουμε τους καλύτερους εργαζόμενους.»
Ο Edward Plaisted, CEO της Skytrax, επιβεβαιώνει: «Η ανάδειξη της Lufthansa ως Αεροπορική Εταιρεία 5 αστέρων δεν αποτελεί μόνο μεγάλη επιτυχία καθώς είναι η πρώτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία που κατακτά αυτόν τον στόχο, αλλά είναι και σαφής αναγνώριση των βελτιώσεων που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα σε όλους τους τομείς παροχής υπηρεσιών πρώτης γραμμής.»
Οι κριτές του Skytrax ταξιδεύουν ως επιβάτες. Για τη βαθμολογία τους, αξιολογούν την ποιότητα των υπηρεσιών της αεροπορικής εταιρείας τόσο στο έδαφος, όσο και εν πτήσει σε 800 κατηγορίες. Αυτές περιλαμβάνουν τις υπηρεσίες εντός του αεροσκάφους, την άνεση των καθισμάτων, την τροφοδοσία, τα μέτρα ασφαλείας, την ψυχαγωγία κατά την πτήση, τις προσφορές αφορολογήτων ειδών και πολλές άλλες κατηγορίες. Για την Skytrax, η συνέπεια και η σταθερότητα με την οποία η Lufthansa προχώρησε στον εκσυγχρονισμό του προϊόντος της, αποτέλεσε βασικό παράγοντα στην απόφαση της να απονείμει στην κορυφαία γερμανική αεροπορική εταιρεία το πέμπτο αστέρι. Για παράδειγμα, τόσο η First Class, όσο και οι Business, Premium Economy και η Economy Class έχουν αναβαθμιστεί πλήρως τα τελευταία χρόνια. Η αεροπορική εταιρεία έχει επίσης επεκτείνει την υπηρεσία εστιατορίου από τη First Class στη Business Class, βελτιώνοντας την εξατομικευμένη προσέγγιση των επιβάτων της. Εξίσου σημαντικά όμως είναι και τα μελλοντικά σχέδια: η νέα Business Class που θα είναι διαθέσιμη το 2020 στα αεροσκάφη τύπου Boeing 777-9, και οι νέες, ακόμα καλύτερες Premium Economy Class και Economy Class. Στην υψηλή βαθμολογία που έλαβε η Lufthansa συνέβαλε σημαντικά και η νέα εφαρμογή Lufthansa Αpp, καθώς και η μεγάλη ποικιλία ψηφιακών υπηρεσιών εδάφους και εντός του αεροσκάφους. Στόχος είναι να χρησιμοποιηθούν όλο και πεισσότερες ψηφιακές λύσεις για την ανάπτυξη εξατομικευμένων προσφορών και υπηρεσιών για τους επιβάτες της Lufthansa.