Οι τρεις επενδυτές πήραν το «πράσινο φως» για τη δεύτερη φάση της διαδικασίας
Η Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου (Cyta) έχει αποφασίσει να πουλήσει την θυγατρική της στην Ελλάδα, τη Cyta Hellas. Οι τρεις επενδυτές που επέδειξαν ενδιαφέρον μη δεσμευτικού χαρακτήρα πήραν το «πράσινο φως» για τη δεύτερη και καθοριστική φάση της διαδικασίας.
Σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της «Καθημερινής» Κύπρου, όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Cyta μετέβησαν στην Αθήνα για συναντήσεις και διαβουλεύσεις με τους συμβούλους, που έχουν προσληφθεί για να τις αλλαγές στην θυγατρική όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Στο δεύτερο γύρο πέρασαν και οι τρεις εταιρείες -Vodafone, Wind και η PCCW (εταιρεία διεθνών δραστηριοτήτων, τηλεπικοινωνιακού κολοσσού του Χονγκ Κονγκ)- που επέδειξαν ενδιαφέρον κατά την πρώτη φάση της διαδικασίας.
Οι τρείς ενδιαφερόμενοι που ενημερώθηκαν ότι μπορούν να συνεχίσουν στην κούρσα, υπέγραψαν ήδη δήλωση εμπιστευτικότητας προκειμένου να τους δοθεί πρόσβαση στα δεδομένα της εταιρείας, τα οποία θα χρησιμοποιήσουν προκειμένου να αποφασίσουν, αν θα υποβάλλουν δεσμευτική αυτή την φορά επενδυτική πρόταση για τη Cyta Hellas.
Οι δεσμευτικές προτάσεις με βάση τα χρονοδιαγράμματα που έχουν δοθεί θα πρέπει να έχουν υποβληθεί μέχρι της 18 Δεκεμβρίου. Όσοι από τους τρεις υποβάλλουν πρόταση, δεν θα μπορούν να την ανακαλέσουν.
Πέρα από την υποβολή δεσμευτικών προσφορών, το εγχείρημα με τη Cyta Hellas θα κριθεί από το οικονομικό τίμημα, το οποίο εάν δεν ανταποκρίνεται στην αξία των περιουσιακών και εμπορικών στοιχείων της εταιρείας, ενδεχομένως να ναυαγήσει. Εν αντιθέσει με τους επενδυτές, που δεν μπορούν να αποσύρουν την προσφορά, η διοίκηση του οργανισμού έχει το δικαίωμα να τις απορρίψει, εάν αυτές δεν κριθούν ικανοποιητικές.
Παρά τα αρνητικά αποτελέσματα της εταιρείας στην Ελλάδα, το πρώτο στοιχείο που προβάλλεται είναι η προσφορά της Cyta Hellas στις υποδομές της Ελλάδας στην επιχειρηματικότητα, ενώ, σε αρκετές περιπτώσεις, όπως τονίσθηκε έχει λειτουργήσει και ως πρωτοπόρος της αγοράς. Ενδεικτικά, αναφέρονται τα δίκτυα νέας γενιάς που «κτίστηκαν» εξ αρχής, οι ολοκληρωμένες 4-play υπηρεσίες κάτω από μια ενιαία εμπορική μάρκα, οι υψηλές ταχύτητες VDSL και οι υπηρεσίες κινητής μέσω του μοντέλου MVNO, πρωτόγνωρου για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.