Η καταλανική ομάδα ψάχνει χορηγό για το ανακαινισμένο Καμπ Νου
Διαψεύδονται επισήμως οι έντονες φήμες που κυκλοφόρησαν σήμερα και ήθελαν τη μεγάλη πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία Grifols, με έδρα τη Βαρκελώνη, να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τη διοίκηση της Μπαρτσελόνα για μία ενδεχόμενη χορηγία στο ανακαινισμένο Καμπ Νου.
Αν και πολλοί καταλανικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί μετέδωσαν σε ρεπορτάζ τους την είδηση αυτή, κάνοντας λόγο για μία χορηγία ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ για 30 χρόνια, που θα «βάφτιζε» το γήπεδο της ομάδας «Καμπ Νου Grifols», η ίδια η εταιρεία διέψευσε τα ρεπορτάζ, τονίζοντας: «Αναφορικά με τις ειδήσεις που δημοσιεύθηκαν περί διαπραγματεύσεων μεταξύ της Grifols και της Μπαρτσελόνα για συνεργασία ως προς την ονομασία του Καμπ Νου, η εταιρεία δεν εξετάζει καμία χορηγία αυτής της μορφής».
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με την εφημερίδα Sport, η διοίκηση της Μπαρτσελόνα σκοπεύει να «βαφτίσει» την ιστορική της έδρα με το όνομα ενός χορηγού που θα πληρώσει αδρά για το προνόμιο αυτό, προσβλέποντας σε ένα ποσό ίσως μεγαλύτερο κι από τα 200 εκατομμύρια ευρώ που αρχικά υπολόγιζε, προκειμένου το νέο Καμπ Νου να έχει την πιο «ακριβή» χορηγία από οποιοδήποτε γήπεδο στον κόσμο.
Σκοπός της διοίκησης του συλλόγου είναι να έχει κλείσει τη συμφωνία με τον χορηγό πριν ξεκινήσουν οι εργασίες για την ανακαίνιση του γηπέδου της, το καλοκαίρι του 2019, και μέρος των χρημάτων αυτών να δοθεί για τον σκοπό αυτό. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η Μπαρτσελόνα θέλει ιδανικά να έχει επιτευχθεί η συμφωνία στο πρώτο τρίμηνο του 2018, και να επικυρωθεί σε μία έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου.
Σημειώνεται ότι το ανακαινισμένο γήπεδο της Μπαρτσελόνα θα έχει χωρητικότητα 105.000 θεατών, ενώ θα διαθέτει νέα οροφή και γιγαντοοθόνες.