Εταιρείες όλων των κλάδων θα διαγωνιστούν σε 11 διαφορετικές κατηγορίες βράβευσης
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώνει για όγδοη χρονιά τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, επιβραβεύοντας εταιρείες, οργανισμούς και ομάδες στελεχών, για την εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Εταιρείες όλων των κλάδων θα διαγωνιστούν σε 11 διαφορετικές κατηγορίες βράβευσης και θα αξιολογηθούν από τριμελείς κριτικές επιτροπές, διαφορετικές ανά κατηγορία, οι οποίες απαρτίζονται από επιφανείς εκπροσώπους του ακαδημαϊκού και επιχειρηματικού χώρου. Σε κάθε κατηγορία θα αναδειχθούν τρεις φιναλίστ, από τους οποίους θα προκύψει ο τελικός νικητής έπειτα από παρουσίαση των υποψηφιοτήτων στην κριτική επιτροπή.
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών απευθύνονται σε όλες τις εταιρείες, μέλη ή μη του ΕΙΕΠ. Οι εταιρείες που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση, μπορούν να υποβάλουν την υποψηφιότητά τους μέχρι την Τετάρτη, 15 Νοεμβρίου 2017 μέσω της νέας ηλεκτρονικής πλατφόρμας που ανασχεδιάστηκε φέτος προς διευκόλυνση των συμμετεχόντων.
Η κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα μιας συμμετοχής σε όσες κατηγορίες βραβείων επιθυμεί, με εξαίρεση την κατηγορία Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, που μπορεί να δηλώσει, είτε στη Μεγάλη Ομάδα, είτε στη Μικρή Ομάδα.
Η τελετή απονομής των βραβείων, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Σήμερα, 108 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου.