Έρευνα της Nielsen για τις τάσεις που καταγράφονται στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Την κάμψη της κατανάλωσης σε βασικά καταναλωτικά αγαθά παρουσιάζει έρευνα της Nielsen για τις τάσεις που καταγράφονται στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με την εταιρία ερευνών, η ελληνική αγορά σούπερ μάρκετ παρουσίασε απώλειες της τάξεως του 1,1% σε αξία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2017 (στοιχεία YTD έως 15 Ιουλίου 2017) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Εντονότερες πτωτικές τάσεις εμφανίζουν τα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης στο 4,4%, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης στο 3,5%. Τη μοναδική θετική τάση από όλους τους επιμέρους κλάδους εμφάνισαν τα Φρέσκα/Χύμα προϊόντα, στο 2,0%.
Στον κλάδο των τροφίμων και ποτών, σημαντικές απώλειες σε αξία συνεχίζουν να παρουσιάζουν οι κατηγορίες του Γάλακτος (-8,6%), το Συσκευασμένο ψωμί (-5,3%), καθώς και το Ουίσκι (-6,8%). Από τις κατηγορίες του κλάδου των Προϊόντων Προσωπικής Περιποίησης, τα αποσμητικά και οι πάνες είναι μεταξύ άλλων δύο κατηγορίες με σημαντικές απώλειες, στο 7,3% και 7,2% αντίστοιχα, ενώ από τις κατηγορίες Οικιακής Χρήσης, υποχωρούν κατά 8,9% οι χλωρίνες, ενώ με 7,7% το χαρτί κουζίνας.