Τι αναφέρει ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργείου Οικονομικών, Όμηρος Τσάπαλος
Μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου, τα ταξί θα πρέπει να φέρουν υποχρεωτικά ειδική σήμανση που θα θυμίζει στους επιβάτες ότι ο οδηγός πρέπει να αποδέχεται κάρτα πληρωμής, ενώ θα υπάρχει και τηλέφωνο για καταγγελίες.
«Όσοι κυκλοφορούν με ταξί στο κέντρο της Αθήνας έχουν διαπιστώσει πως είναι λίγοι εκείνοι οι οδηγοί που δέχονται πληρωμές με POS, παρά το γεγονός ότι αυτό έχει καταστεί υποχρεωτικό εδώ και μήνες! Οι δικαιολογίες που επικαλούνται είναι ότι το μηχάνημα δεν λειτουργεί, ότι παίρνει ώρα να εκκινήσει, ότι δεν έχει σήμα, ότι ψάχνει τεχνικό για να το εγκαταστήσει ή ακόμα ότι δεν ήξερε ότι υποχρεούται να το κάνει», σχολιάζει με ανάρτησή του στο Facebook ο εκπρόσωπος Τύπου του υπ. Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Όμηρος Τσάπαλος.
Όπως τονίζει, «η παράλειψη εφαρμογής του μέτρου από τους υπόχρεους επιφέρει πρόστιμο 1.000 ευρώ από την ΑΑΔΕ ή τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή».
Η ανάρτηση του Όμηρου Τσάπαλου:
«Όσοι κυκλοφορούν με ταξί στο κέντρο της Αθήνας έχουν διαπιστώσει πως είναι λίγοι εκείνοι οι οδηγοί που δέχονται πληρωμές με POS, παρά το γεγονός ότι αυτό έχει καταστεί υποχρεωτικό εδώ και μήνες! Οι δικαιολογίες που επικαλούνται είναι ότι το μηχάνημα δεν λειτουργεί, ότι παίρνει ώρα να εκκινήσει, ότι δεν έχει σήμα (!), ότι ψάχνει τεχνικό για να το εγκαταστήσει ή ακόμα ότι δεν ήξερε ότι υποχρεούται να το κάνει!
Οι πολίτες ωστόσο έχουν άλλη άποψη. Δεν ζητούν – απαιτούν καλή εξυπηρέτηση. Θέλουν να έχουν το δικαίωμα για εναλλακτικό τρόπο πληρωμής και δεν ανέχονται την κοροϊδία από εκείνους που βρίσκουν χίλιες δυο προφάσεις, προκειμένου να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους. Για να μην παρεξηγούμαι. Δεν αναφέρομαι σε όλους τους οδηγούς ταξί. Αναφέρομαι σε εκείνους που κοροϊδεύουν και ξέρουν ότι το κάνουν…
Για αυτό λοιπόν πριν από λίγες ημέρες ψηφίστηκε νόμος όπου καθίσταται υποχρεωτική η σήμανση στα ελληνικά και στα αγγλικά και σε εμφανές σημείο της δυνατότητας πληρωμής με POS. Σημειώνεται ότι η παράλειψη εφαρμογής του μέτρου από τους υπόχρεους επιφέρει πρόστιμο 1.000 ευρώ από την ΑΑΔΕ ή τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Πρέπει όλοι να προστατεύσουμε το τουριστικό μας προϊόν, αλλά πρωτίστως τα δικαιώματα των πολιτών. Είναι ζήτημα νομιμότητας, κοινωνικής δικαιοσύνης αλλά και αποτελεσματικότητας του κράτους να βελτιώνει συνεχώς την καθημερινότητά μας».