Τρία τα ενδιαφερόμενα επενδυτικά σχήματα για τη ΛΑΡΚΟ
Στην επέκταση της υποχρέωσης καταβολής περιβαλλοντικού τέλους 1.000 ευρώ, επιπλέον του τέλους ταξινόμησης και για τα Ι.Χ. επιβατικά αυτοκίνητα και τα φορτηγά αυτοκίνητα μικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους, εφόσον υπάγονται στις εκ κατασκευής προδιαγραφές ευρωπαϊκών προτύπων εκπομπών καυσαερίων Euro-5b, προχωρά η κυβέρνηση.
Συγκεκριμένα, στην τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Κώστας Σκρέκας, τροποποιεί το άρθρο 5 του ν.4710/2020 σχετικά με την υποχρέωση καταβολής περιβαλλοντικού τέλους για παλαιά ρυπογόνα μεταχειρισμένα οχήματα. Όπως σημείωσε ο κ. Σκρέκας, δεν θέλουμε οι πολίτες να αγοράζουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, που μολύνουν το περιβάλλον, όταν μάλιστα είναι πιθανόν να επιβληθεί σε λίγα χρόνια σχετικό περιβαλλοντικό τέλος, σε μόνιμη βάση, από την ΕΕ».
Η τροπολογία εντάχθηκε στο συζητούμενο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών με το οποίο κυρώνεται η από 28/01/2022 ΠΝΠ «Επείγουσες φορολογικές, τελωνειακές και συναφείς ρυθμίσεις, επείγουσες διατάξεις για τη διασφάλιση του δικαιώματος της δικαστικής προστασίας».
Τρία σχήματα για την ΛΑΡΚΟ
Επιπλέον, ο κ. Σκρέκας υποστήριξε, ότι υπάρχουν τρία σχήματα που ενδιαφέρονται αυτή τη στιγμή για τη ΛΑΡΚΟ. Όπως ανέφερε στη Βουλή, τελείωσε η 1η φάση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και τώρα είμαστε στην τελική φάση υποβολής δεσμευτικών προσφορών. Αυτή τη στιγμή έχουμε τρία σχήματα, είπε ο κ. Σκρέκας, ο οποίος είχε νωρίτερα ενημερώσει την ολομέλεια για την τροπολογία του, με την οποία δεν θα υπάρχουν κυρώσεις για αυθαίρετες κατασκευές σε γεωτεμάχια της ΛΑΡΚΟ.