«Το μεγάλο πρόβλημα στην τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα παραμένει η υψηλή φορολογία»
«Σήμερα και με βάση τα δεδομένα που γνωρίζουμε, δεν διακρίνεται να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη ανησυχία για το ενδεχόμενο σημαντικής αύξησης των τιμών», επισημαίνει ο Σύνδεσμος των Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών με αφορμή τα γεγονότα στη Μέση Ανατολή και τις επιπτώσεις τους στις τιμές των καυσίμων.
Ο ΣΕΕΠΕ προσθέτει ακόμη ότι οι σημερινές λιανικές τιμές της βενζίνης κινούνται στο επίπεδο των τιμών του δεύτερου τριμήνου του 2019 παρά το γεγονός ότι από τις αρχές του έτους, οι τιμές αυξήθηκαν εξαιτίας της αύξησης του ποσοστού βιοαιθανόλης που αναμειγνύεται υποχρεωτικά - βάσει Κοινοτικής Οδηγίας για τα βιοκαύσιμα και την ενεργειακή εξοικονόμηση- στη βενζίνη.
Συγκεκριμένα, από την 1η Ιανουαρίου 2020 έχει τριπλασιαστεί η υποχρεωτική πρόσμιξη από 1% στο 3,3% βιοαιθανόλης στις βενζίνες.
«Το μεγάλο πρόβλημα στην τιμή των καυσίμων στην Ελλάδα παραμένει η υψηλή φορολογία. Ο Έλληνας καταναλωτής θα πρέπει να γνωρίζει ότι για κάθε 10Euro που καταβάλλει για βενζίνη τα 6,5Euro (δηλαδή το 65%) είναι φόροι και δασμοί ενώ μόνο τα 0,6 Euro (το 6%) αντιστοιχεί συνολικά στο μικτό περιθώριο των Εταιριών Εμπορίας, των πρατηριούχων και της εφοδιαστικής αλυσίδας», καταλήγει ο ΣΕΕΠΕ.