Στα σχέδια προβλέπεται η κατασκευή νέου προβλήτα στα ανατολικά του Προβλήτα 1
Το βελτιωμένο master plan (επενδυτικό σχέδιο) του ΟΛΠ για το λιμάνι του Πειραιά, που περιλαμβάνει την κατασκευή τέταρτου προβλήτα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και το κέντρο εξυπηρέτηση επιβατών στους σταθμούς κρουαζιέρας με καταστήματα χωρίς δασμούς (Duty Free Shops), αναμένεται να εξεταστεί από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) του υπουργείου Ναυτιλίας, την Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου.
Στελέχη της λιμενικής βιομηχανίας εκτιμούν ότι η υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου από τον ΟΛΠ, αφού εξετασθεί και εγκριθεί από την ΕΣΑΛ, θα επιφέρει εντυπωσιακά οφέλη για το λιμάνι του Πειραιά, αφού αναμένεται να υλοποιηθούν έργα ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ.
Στα σχέδια προβλέπεται η κατασκευή νέου προβλήτα στα ανατολικά του Προβλήτα 1. Η δυναμικότητά του θα είναι στα 2,8 εκατ. teu, αυξάνοντας το συνολικό capacity (χωρητικότητα) του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας πάνω από τα 10 εκατ. teus.
Τα νέα σχέδια ανάπτυξης του Λιμανιού του Πειραιά, πριν συζητηθούν στην ΕΣΑΛ, θα πρέπει να περάσουν από διαδικασία διαβούλευσης με τους εμπλεκόμενους φορείς υποστηρίζει σε ανακοίνωσή του ο τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριος Σαντορινιός. Αναφέρει επίσης ότι μέχρι σήμερα αν και ζητήθηκε ήδη από τις 11 Σεπτεμβρίου, με Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφου από έξι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχει κατατεθεί δημόσια το Master Plan.