Η αγορά του music streaming στην Ινδία έχει περίπου 150 εκατ. χρήστες
Ο «γίγαντας» του μουσικού streaming, το Spotify, διαθέτει πλέον τις υπηρεσίες του στην Ινδία με στόχο να κατακτήσει εκατομμύρια καταναλωτές σε μία ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά.
Πολύγλωσσες μουσικές προτάσεις και playlists από διάσημες ταινίες του Bollywood, βρίσκονται ανάμεσα σε αυτά που προσφέρει η εφαρμογή για να προσελκύσει τους χρήστες.
Η σουηδική εταιρεία θα έρθει αντιμέτωπη με σημαντικές φίρμες που ήδη λειτουργούν στην Ινδία, όπως οι Gaana, Saavn, Google Play και η Apple Music.
«Οι Ινδοί αγαπάμε τη μουσική. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της κουλτούρας και του τρόπου ζωής μας, είτε προσευχόμαστε, είτε εργαζόμαστε και στον ελεύθερο χρόνο μας», τονίζει ο εκτελεστικός διευθυντής του Spotify στην Ινδία, Amarjit Singh Batra και καταλήγει: «Η επανάσταση που στο ίντερνετ της κινητής τηλεφωνίας έχει οδηγήσει σε μία ραγδαία αύξηση των Ινδών που συνδέονται για music streaming, που αποτελεί τον πιο δημοφιλή τρόπο να απολαύσουν μουσική».
Σύμφωνα με τον Tarun Pathak, διευθυντή της Counterpoint Research, η αγορά του music streaming στην Ινδία έχει περίπου 150 εκατομμύρια χρήστες και με βάση τις εκτιμήσεις των ειδικών, πιθανώς να φτάσουν τα 400 εκατομμύρια χρήστες την προσεχή τετραετία.
Η τιμή του Spotify Premium αναμένεται να είναι στα 119 ρουπία (1,68$ δολάρια) το μήνα ενώ την επιμέλεια των playlists θα αναλάβουν Ινδοί ειδικοί του χώρου. Μάλιστα για τις μουσικές λίστες των πόλεων, θα χρησιμοποιηθούν ειδικοί αλγόριθμοι που θα εντοπίζουν τις μουσικές τάσεις στις μεγάλες πόλεις όπως το Μουμπάι, το Νέο Δελχί και η Μπανγκαλόρ.
Στα σχέδια του Spotify είναι επίσης να επεκταθεί στην αγορά του «podcast» (ηχογραφήσεις και ανέβασμά τους σε διαδικτυακές πλατφόρμες). Να σημειώσουμε ότι το Spotify πρωτοεμφανίστηκε το 2008, είναι διαθέσιμο σε 79 αγορές και έχει 207 εκατ. ενεργούς χρήστες.