Η εξαγορά κορυφαίας επιχείρησης ζαχαροπλαστικής της Σερβία
Σε μια από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στα Βαλκάνια προχώρησε η Coca-Cola HBC AG. Η εταιρεία αποφάσισε να διαθέσει το ποσό των 260 εκατ. ευρώ και να προβεί στην εξαγορά της Bambi, κορυφαίας επιχείρησης ζαχαροπλαστικής της Σερβία.
Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2019 οπότε και θα εγκριθεί η εξαγορά από τις ρυθμιστικές αρχές.
Η συγκεκριμένη επιχείρηση ζαχαροπλαστικής ιδρύθηκε το 1967 στη Σερβία και παράγει μια σειρά προϊόντων, όπως μπισκότα, γκοφρέτες και αλμυρά σνακ.
Τα εμπορικά σήματα της εταιρείας περιλαμβάνουν τα Bambi, Plazma, Wellness, Zlatni Pek και Josh. Το βασικό brand μπισκότων, Plazma, κατατάσσεται στην πρώτη θέση αναγνωρισιμότητας στη Σερβία.
Το 2018, η Bambi κατέγραψε έσοδα περίπου 80 εκατ. ευρώ, από τα οποία περισσότερα από τα δύο τρίτα παράγονται στη Σερβία και τα υπόλοιπα κυρίως στα Δυτικά Βαλκάνια.
Η Bambi είναι κερδοφόρα και το περιθώριο EBIT είναι σχεδόν τριπλάσιο σε σχέση με αυτό της Coca-Cola Τρία Έψιλον αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Ο Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι η εξαγορά αυτή αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για τη δημιουργία πρόσθετης αξίας για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, τους πελάτες της και τους μετόχους της. Προσθέτει εμβληματικά, συμπληρωματικά καταναλωτικά brands στο χαρτοφυλάκιο κορυφαίων εμπορικών σημάτων ποτών. Ενισχύει περαιτέρω τη συνάφεια με τους πελάτες μας και μας επιτρέπει να αυξήσουμε την παρουσία μας σε βασικές καταναλωτικές περιστάσεις.