«Να μπορείς να απαντάς στην ερώτηση ‘‘τι αντίκτυπο έχω στην εταιρία;’’» λέει ο αντιπρόεδρος επιτυχημένης ιστοσελίδας
Είστε οι πρώτοι που φτάνετε το πρωί στο γραφείο και οι τελευταίοι που κλείνετε την πόρτα φεύγοντας το βραδάκι; Για τον Justin Angsuwat, όλα αυτά δεν έχουν καμία σημασία!
Αντιπρόεδρος σήμερα της επιτυχημένης ιστοσελίδας Thumbtrack, που φέρνει κοντά πελάτες και επαγγελματίες, και πρώην διευθυντής ανθρώπινου δυναμικού σε τμήμα της Google, ο Angsuwat έχει περάσει πολύ καιρό αξιολογώντας επιδόσεις και ικανότητες υπαλλήλων.
Και μας λέει τώρα με την τεχνογνωσία του πως έχει δει πάρα πολλούς ανθρώπους που προσπαθούν να εντυπωσιάσουν τον διευθυντή τους κάνοντας τα πάντα για κείνον. Κάτι που θεωρεί ανεπανόρθωτο λάθος!
Τόσο στην Thumbtack όσο και την Google, λέει ο Angsuwat, «σπανίως επιβραβεύουμε τους ανθρώπους που μοιάζουν πολυάσχολοι». Είναι αδιάφορο, λέει, για τον μάνατζερ ποιος περνά τον περισσότερο χρόνο στο γραφείο ή ποιος μοιάζει να είναι συνεχώς εκεί γι’ αυτόν: «Προτιμάμε να επιβραβεύουμε αυτούς που κάνουν τη διαφορά μέσω της δουλειάς που κάνουν».
Κανέναν δεν θα εντυπωσιάσουμε, μας λέει, προθυμοποιούμενοι να κάνουμε ό,τι μας αναθέτει ή δεν μας αναθέτει ο διευθυντής μας. Αντιθέτως, σκοπός είναι να βάζουμε σε προτεραιότητα τις σημαντικότερες δουλειές της θέσης μας και να λέμε «όχι» σε όλα τα άλλα: «Ο μοναδικός και καλύτερος τρόπος να εντυπωσιάσεις το αφεντικό σου είναι να του δείχνεις πως μπορείς να θέτεις σε προτεραιότητα τα πράγματα που έχουν σημασία και να τα εκτελείς μετά άψογα». Λαμβάνοντας επιπλέον υπόψη πώς συμβάλλει η δουλειά σου στη γενικότερη λειτουργία της επιχείρησης.
Κι αυτό, υποδεικνύει, περιλαμβάνει πολλές φορές την ικανότητα να λες «όχι», «το κουράγιο να λες ‘‘όχι’’ σε κάποια πράγματα», όπως το διατυπώνει χαρακτηριστικά. Και καταλήγει: «Το κλειδί για να εντυπωσιάζεις το αφεντικό σου δεν είναι να κάνεις πολλά πράγματα, αλλά να κάνεις τα σωστά πράγματα. Να μπορείς να απαντάς δηλαδή στην ερώτηση ‘‘τι αντίκτυπο έχω στην εταιρία;’’»…