Οι DeCicco περιλήφθηκαν στη λίστα του Forbes «30 κάτω των 30»
Πριν από τρία χρόνια, τα αδέλφια DeCicco, ο Jake, ο Jordan και ο Jim DeCicco, σκέφτηκαν μια ιδέα μέσα στον κολεγιακό κοιτώνα όπου ζούσαν.
Ο Jordan έπαιζε μπάσκετ στο Πανεπιστήμιο της Φιλαδέλφεια και αναζητούσε εδώ και καιρό μια πιο υγιεινή εναλλακτική στα energy drinks που έβλεπε στα ράφια των σουπερμάρκετ.
Κολεγιακοί αθλητές ήταν επίσης και οι Jim και Jake και είχαν παρόμοιες ανησυχίες. Κι έτσι σκάρωσαν έναν ενεργειακό καφέ για την απαραίτητη τόνωση, ένα ρόφημα καμωμένο από κολομβιανό καφέ, πρωτεΐνες και εκχύλισμα καρύδας, χωρίς να περιέχει λακτόζη.
Αυτός ήταν ο Super Coffee της Kitu Life, της εταιρίας που ίδρυσαν για να τον προωθήσουν, η οποία αποτιμάται σήμερα στα 50 εκατ. δολάρια και τα προϊόντα της (ο Super Coffee και το Super Creamer) τα συναντάς παντού στις ΗΠΑ.
Ο Jordan εγκατέλειψε το πανεπιστήμιο για να ηγηθεί της προσπάθειας, όπως έκανε και ο αδερφός του Jim, παράτησε εκείνη την πρακτική σε μεγάλη φίρμα της Wall Street για να ενταχθεί στο δυναμικό της Kitu Life.
Τον Νοέμβριο, οι DeCicco περιλήφθηκαν στη λίστα του Forbes «30 κάτω των 30» με τους νεότερους και πιο πετυχημένους νεαρούς επιχειρηματίες. Η επιτυχία τους μόνο τυχαία δεν ήταν, καθώς το δαιμόνιο τρίδυμο κάλεσε επενδυτές, ειδικούς, ακόμα και πρώην καθηγητές να τους παρουσιάσουν την ιδέα τους και να δεχτούν την κριτική τους.
Και έμαθαν πολλά και σπουδαία από αυτές τις συναντήσεις, διευρύνοντας ακόμα και το κοινό του προϊόντος τους σε ομάδες που δεν είχαν σκεφτεί ή δεν περίμεναν με τίποτα πως θα αποτελούσαν στόχο του σούπερ καφέ τους.
Γιατί αρχικά είχαν προωθήσει το προϊόν αποκλειστικά σε κολεγιακούς αθλητές, είδαν όμως πως και οι νεαροί γονείς με μικρά παιδιά λάτρευαν τόσο τον Super Coffee όσο και το Super Creamer.
Τον Φεβρουάριο του 2018 έκαναν άλλη μια αποφασιστική κίνηση: εμφανίστηκαν στο τηλεοπτικό ριάλιτι του ABC «Shark Tank» ενώπιον των επενδυτών και απέσπασαν 500.000 δολάρια έναντι του 4,5% της εταιρίας τους. Ήταν η στιγμή που θα απογειωνόταν η Kitu Life, μια στιγμή για την οποία τα τρία αδέλφια προπονούνταν συνεχώς για έναν ολόκληρο μήνα.
«Το καλύτερο αποτέλεσμα του ‘‘Shark Tank’’», λέει ο Jordan, «παρά τη δημοσιότητα, ήταν το πόσο έτοιμοι γίναμε για την επιχείρησή μας»…