Τι περιλαμβάνει το σχέδιο για τις νέες υπηρεσίες συγκοινωνιών και μεταφορών που θα έχει στη διάθεσή του το επιβατικό κοινό
Την πλήρη αναμόρφωση του συγκοινωνιακού χάρτη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ώστε τα ΜΜΜ να φτάνουν σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία και να εξυπηρετούν τον μέγιστο δυνατό αριθμό επιβατών καταρτίζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Βασικός στόχος του σχεδίου, εκτός από την συγκοινωνιακή κάλυψη των αστικών κέντρων είναι να μειωθούν και οι τιμές των εισιτηρίων, όχι μόνον στα ΜΜΜ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης αλλά και στα ΚΤΕΛ.
Μιλώντας στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου, Θάνος Βούρδας, εξήγησε τις αλλαγές που σχεδιάζονται τόσο στις τιμές των εισιτηρίων, όσο και στις αφετηρίες των ΚΤΕΛ, προκειμένου αυτά να συνδέονται με τις στάσεις του μετρό και του προαστιακού σιδηροδρόμου, και έτσι οι επιβάτες των ΚΤΕΛ να μπορούν να φτάνουν στο κέντρο ή όποιο άλλο σημείο της πόλης θέλουν.
«Στόχος είναι τα ΚΤΕΛ να εκτελούν τα υπεραστικά δρομολόγια και όχι να έχουν αφετηρία στο Πεδίον του Άρεως και το Θησείο. Να προσεγγίζουν σταθμούς Μετρό και Προαστιακού και να φτάνει ο πολίτης με άλλα μέσα στο κέντρο» όπως εξηγεί ο κ. Βούρδας.
«Με τον τρόπο αυτό μειώνεται και το κόστος των δρομολογίων άρα και η τιμή του εισιτηρίου για τα ΚΤΕΛ» προσθέτει.
Υπενθυμίζεται ότι έχει ήδη θερμοθετηθεί η μετάβαση των ΚΤΕΛ στο σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου και τηλεματικής.
Ήδη θεσμοθετήθηκε η υποχρέωση των ΚΤΕΛ να αποκτήσουν συστήματα τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Πρακτικά για τον επιβάτη αυτό σημαίνει «μείωση εισιτηρίου στις υπεραστικές διαδρομές καθώς μειώνονται οι αποστάσεις, άρα και τα έξοδα και με τον τρόπο αυτό καλύπτεται και το πρόσθετο κόστος της αστικής μετακίνησης. Και επιπλέον σημαίνει γρηγορότερη μετακίνηση καθώς αποσυμφορείται ο αστικός ιστός και καλύτερες μετακινήσεις» σύμφωνα με τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα.