Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο ίδιος ο δημιουργός της αυτοκρατορίας της easyGroup
Ο Στέλιος Χατζηιωάννου ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα του στην ελληνική αγορά με το πρώτο «easyFoodstore», το λεγόμενο «σούπερ μάρκετ των φτωχών».
Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο ίδιος ο δημιουργός της αυτοκρατορίας της easyGroup σε δημοσιογράφους στο περιθώριο της εκδήλωσης που έγινε πριν λίγες ημέρες για την παροχή εκ μέρους του ομίλου οικονομικής βοήθειας στους συγγενείς των θυμάτων από τη φονική πυρκαγιά στο Μάτι.
Ο επιχειρηματίας αναζητούσε σύμφωνα με πληροφορίες εδώ και πολύ καιρό ακίνητο στην Αθήνα που να πληροί της προϋποθέσεις ώστε να στεγάσει το πρώτο «easyFoodstore» και η αναζήτησή του αυτή φαίνεται πως έχει πλέον λάβει τέλος καθώς το ακίνητο βρέθηκε.
Το αν θα υπάρξει αγορά ή μίσθωση του συγκεκριμένου ακινήτου δεν διευκρινίστηκε από αυτόν.
Τα λεγόμενα «σούπερ μάρκετ των φτωχών» άνοιξαν στη Βρετανία με τα ράφια τους γεμάτα είδη διατροφής με ιδιωτική ετικέτα και σε πολύ χαμηλές τιμές.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, τα σούπερ μάρκετ του Στέλιου Χατζηιωάννου θα διαθέτουν προϊόντα μακράς διαρκείας σε τιμές που θα κυμαίνονται στα 35-40 λεπτά .
Το σλόγκαν των easyfoodstore είναι: «Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές».
Ήδη από το 2016 ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου είχε εκδηλώσει την πρόθεσή του να φέρει τα easyFoodstores στην Ελλάδα λέγοντας: «Τα easyFoodstore λειτουργούν στο Λονδίνο και σκέφτομαι να φέρω το συγκεκριμένο brand στην Ελλάδα. Βλέποντας την ανάγκη αυτών των ανθρώπων εκτιμώ, ότι αν έχεις 100 προϊόντα όλα μακράς διαρκείας σε μια τιμή 35-40 λεπτά σίγουρα θα έχει μεγάλη ανταπόκριση».