Τι πρέπει να κάνετε για να αλλάξετε τους κωδικούς
Την ώρα που βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία του ΕΝΦΙΑ πολλοί είναι οι φορολογούμενοι που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον λογαριασμό τους στο Taxisnet ο οποίος εμφανίζεται κλειδωμέος.
«Ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί. Ειδοποιήστε το διαχειριστή του συστήματος». Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται συχνά σε πολλούς φορολογούμενους που ξεχνάνε τον κωδικό τους ή κάνουν λάθος κατά την είσοδό τους στο Taxisnet.
Πότε κλειδώνει ο λογαριασμός και τι πρέπει να κάνετε
Εάν κάποιος έχει καταχωρήσει για περισσότερες από έξι φορές, λανθασμένους κωδικούς πρόσβασης για την είσοδό του στο λογαριασμό του ΤΑΧΙS, το σύστημα κλειδώνει αυτόματα. Υπό κανονικές συνθήκες, ο λογαριασμός ξεκλειδώνει και πάλι μετά από δέκα λεπτά. Σε περίπτωση όμως που δεν συμβεί αυτό, ο δικαιούχος θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κέντρο εξυπηρέτησης φορολογουμένων. Εκεί θα πρέπει να αναφέρετε το αίτημα μαζί με τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, Α.Φ.Μ., username και τηλέφωνο επικοινωνίας).
Έχετε ξεχάσει τους κωδικούς
Επίσης, εάν κάποιος έχει ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης στο σύστημα, θα πρέπει να επιλέξει την ενότητα «ξέχασα τον κωδικό μου». Για να μπορέσουν να επανακτήσει τον κωδικό πρόσβασης, θα πρέπει να διαθέτει απαραίτητα τον κλειδάριθμό τους και να έχει ενεργοποιήσει το λογαριασμό του. Χωρίς τον κλειδάριθμο, δεν μπορεί να ανακτήσει τον κωδικό πρόσβασης.
Για να αλλάξετε τους κωδικούς
Όταν κάποιος χρήστης επιθυμεί να αναλάβει τον έλεγχο των κωδικών που έχει στη διάθεσή του ο λογιστής, μπορεί εφόσον διαθέτει τον κωδικό πρόσβασης και το username, να μπει στο σύστημα από την ενότητα «ο λογαριασμός μου» και να επιλέξει «αλλαγή κωδικού».
Σε περίπτωση όμως κατά την οποία δεν γνωρίζει κάποιος τον κωδικό και το username, θα πρέπει να προχωρήσει σε επανεγγραφή μέσα από τη σελίδα της AAΔΕ, και την ενότητα «Υπηρεσίες Πιστοποίησης TAXISnet», επιλέγοντας «εγγραφή νέου χρήστη» και στη συνέχεια «επανεγγραφή» για να μπορέσει να ορίσει νέο username και password.