Η εφαρμογή ξεκινά πιλοτικά σε πέντε ΔΟΥ
Ξεκινά πιλοτικά από τις 9 Μαΐου η παροχή της δυνατότητας ηλεκτρονικής υποβολής ενδικοφανούς προσφυγής και αιτήματος αναστολής ενώπιον της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών, όπως ανφέρει σε ανακοίνωσή της η ΑΑΔΕ.
Η εφαρμογή η οποία αποσκοπεί στη μείωση του διοικητικού κόστους, την απλούστευση των διαδικασιών, τη διαφάνεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση του φορολογούμενου, δίνει στον τελευταίο την δυνατότητα, εκτός από την υποβολή προσφυγής, της παρακολούθησης της πορείας της για πράξεις που έχουν εκδοθεί από τις ΔΟΥ:
α) Φορολογίας Ανωνύμων Εταιρειών (Φ.Α.Ε.) Αθηνών,
β) Χολαργού,
γ) Ψυχικού,
δ) Αμπελοκήπων και
ε) Ιωνίας Θεσσαλονίκης.
Στη φάση αυτή, η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής παρέχεται εναλλακτικά με τον έντυπο τρόπο υποβολής, που προβλέπεται στην ΠΟΛ 1064/2017 απόφαση. Σε ορίζοντα εξαμήνου η ευχέρεια ηλεκτρονικής υποβολής θα παρασχεθεί σταδιακά για πράξεις που έχουν εκδοθεί από τις υπόλοιπες ΔΟΥ και τα ελεγκτικά κέντρα. Οπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η ΑΑΔΕ, κατά τη διάρκεια της πιλοτικής λειτουργίας θα εκτιμηθεί το αποτέλεσμα αυτής, ώστε προοδευτικά η ηλεκτρονική υποβολή να καταστεί η μοναδική διαδικασία υποβολής των ενδικοφανών προσφυγών ενώπιον της ΔΕΔ.