Το σχέδιο τριετίας για την SPAR
Στην ελληνική αγορά επανέρχεται ο όμιλος SPAR και διεκδικεί μερίδιο από την αγορά σε τουριστικές περιοχές, τουλάχιστον αρχικά.
Η ολλανδική αλυσίδα δεν είναι άγνωστη για την Ελλάδα, καθώς είχε συνάψει σύμβαση συνεργασίας από το 1969 με την αλυσίδα «Βερόπουλος», η οποία όμως διεκόπη το 2016, όταν το δίκτυο της τελευταίας στην Ελλάδα πέρασε στον έλεγχο της Metro.
H επαναφορά της SPAR έχει αυτή τη φορά αρκετές διαφορές με το παρελθόν.
Η συνεργασία δεν γίνεται με έναν μεγάλο λιανέμπορο, αλλά με δύο ομίλους αγορών, τον «Αστέρα» και τον Mesis Hellas, οι οποίοι συνολικά συγκεντρώνουν υπό την ομπρέλα τους περί τα 500 μεμονωμένα καταστήματα ειδών σούπερ μάρκετ, συνολικού τζίρου 700 εκατ. ευρώ.
Μάλιστα τα καταστήματα που θα ενταχθούν στο δίκτυο της SPAR θα φέρουν αποκλειστικά το σήμα της ολλανδικής αλυσίδας, ενώ θα ιδρυθούν και νέα καταστήματα.
Στόχος της εταιρείας είναι σε βάθος τετραετίας να αναπτύξει περισσότερα από 350 καταστήματα SPAR σε όλη την επικράτεια, με 1.400 είδη ιδιωτικής ετικέτας, παραγόμενα στο μεγαλύτερο μέρος τους από την ελληνική βιομηχανία.
Τα πρώτα 10 καταστήματα SPAR που θα ανοίξουν στην Ελλάδα αναμένεται να είναι έτοιμα να λειτουργήσουν έως τον Ιούλιο, με στόχο τα 80 συνολικά καταστήματα για το 2018, ενώ όπως αναφέρθηκε η SPAR Hellas προγραμματίζει να λειτουργήσει και νέα ιδιόκτητα καταστήματα.
Η βάση ανάπτυξης του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων SPAR, θα προέλθει μέσα από την στρατηγικής σημασίας συνεργασία της SPAR Hellas με τον όμιλο ΑΣΤΕΡΑΣ, ο οποίος σταδιακά σε 3 χρόνια θα επανατοποθετήσει στην αγορά το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου των 200 καταστημάτων του ως SPAR.