Η «αμείλικτη» προσέγγιση των Κόκκινων Διαβόλων και η έκπληξη της Χάντερσφιλντ
Μπορεί στο πρωτάθλημα της Premier League η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ να βρίσκεται πίσω από την πρωτοπόρο, όμως την πρωτιά στα social media δεν της την παίρνει κανείς!
Σύμφωνα με τη μελέτη Social Network Rankings της Newton Insight, μεταξύ των 20 ομάδων της Premier League η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχει τους περισσότερους ακολούθους στα κοινωνικά δίκτυα, με δεύτερη τη Μάντσεστερ Σίτι, τρίτη την Τσέλσι, τέταρτη την Άρσεναλ, πέμπτη τη Λίβερπουλ και έκτη, παραδόξως, την άσημη Χάντερσφιλντ, πάνω από την έβδομη Τότεναμ.
Σύμφωνα με τη μελέτη, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είχε το 2017 συνολικά 73,7 εκατομμύρια ακολούθους στο Facebook, 16,5 εκατ. ακολούθους στο Twitter και 20 εκατομμύρια στο Instagram. Είχε επίσης τους περισσότερους ακολούθους από κάθε άλλη αγγλική ομάδα στην κινεζική πλατφόρμα Weibo (9,2 εκατομμύρια).
«Ο καλύτερος τρόπος να περιγράψει κανείς την προσέγγιση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο χτίσιμο της παγκόσμιας οπαδικής της βάσης είναι «αμείλικτη». Ο σύλλογος δεν κάθεται να υπερασπιστεί την πρωτοκαθεδρία του, αλλά συνεχίζει να πιέζει μπροστά. Έχουν περισσότερα χρήματα από τους πιο πολλούς για να υποστηρίξουν τις φιλοδοξίες τους, αλλά ο σύλλογος είναι επίσης δεσμευμένος στην παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου και την αύξηση της αλληλεπίδρασης με τους οπαδούς», αναφέρει η μελέτη.
Για την κατάταξη στη λίστα της Newton Insight συνεκτιμήθηκαν παράγοντες όπως η αλληλεπίδραση με τους οπαδούς, ο συνολικός αριθμός αναρτήσεων του συλλόγου και ο αριθμός των ημερών που χρειάζονται για να προστεθούν 10.000 νέοι ακόλουθοι σε κάθε πλατφόρμα.
Όσον αφορά στο παράδοξο της Χάντερσφιλντ, μίας ομάδας με πολύ μικρότερο μπάτζετ από τους «μεγάλους» της Premier League, η Newton Insight επισημαίνει πως μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για τους άλλους συλλόγους με την προσέγγισή της. Μέσα στο 2017 ο σύλλογος πραγματοποίησε 18.000 αναρτήσεις στα social media, ανεβάζοντας το κοινό του στο Instagram κατά 600% και στο Facebook κατά 80%.