Τίτλοι τέλους για τη Husaberg

Η KTM Sportsmotorcycle AG με ανακοίνωσή της ενημέρωσε για το μέλλον των εταιρειών της, για την προώθηση της Husqvarna και την οριστική παύση της Husaberg. 

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:

"Λαμβάνοντας υπόψη ότι: 

- Σε όσες χώρες υπάρχει θυγατρική εταιρεία της, η εταιρεία αυτή είναι υπεύθυνη για την εισαγωγή της πλήρους γκάμας των προϊόντων του εργοστασίου. 

- Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωσή το brand Husaberg θα πάψει να υπάρχει στο τέλος του 2013».

Στην Ελλάδα η KTM Southeast Europe AE, είναι η θυγατρική της KTM Sportsmotorcycle AG οπότε οι εξελίξεις ορίζονται με βάση αυτή την εκπροσώπηση.

Σε συνέχεια η ανακοίνωση αναφέρει ότι «για την Ελλάδα την εισαγωγή και τη συνολική ευθύνη των brand Husqvarna/Husaberg (για το διάστημα που το brand Husaberg εξακολουθεί να υπάρχει) στην ελληνική αγορά, αναλαμβάνει η θυγατρική της, KTM Southeast Europe AE".

"Το ήδη υπάρχον δίκτυο εξυπηρέτησης της Husaberg , εξακολουθεί, εφόσον το ίδιο το επιθυμεί, να είναι ενεργό έως ότου ολοκληρωθεί η διαδικασία επικοινωνίας και επαναξιολόγησης του από την KTM Southeast Europe AE»

Η εξέλιξη δεν είναι τόσο βαριά όσο ακούγεται καθώς στην ουσία αποτελεί και ιστορική επανένωση των δύο εταιρειών. 

Η Husaberg δημιουργήθηκε από τους σουηδούς μηχανικούς της Husqvarna όταν δεν θέλησαν να την ακολουθήσουν στην μετακόμισή της στην Ιταλία και στο group Cagiva το 1987.

Η Husaberg πάντα είχε στο DNA της κάτι από την πρωτοπόρο στις τετράχρονες εκτός δρόμου μοτοσυκλέτες της Husqvarna και τώρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για την επανένωσή τους. Όχι σε σουηδικό έδαφος μεν, αλλά υπό την σκέπη της αυστριακής ΚΤΜ που πλέον θα έπρεπε να συντηρεί τρεις ομοειδείς μάρκες.

Κάποια έπρεπε μοιραία να θυσιαστεί και αυτή ασφαλώς δεν θα μπορούσε να είναι η Husqvarna με την τόσο μεγάλη ιστορία -110 χρόνια είναι αυτά, δεν σβήνουν έτσι… Κάτι τέτοιο διαφαινόταν άλλωστε και από την πρώτη ανακοίνωση της ΚΤΜ σχετικά με την τύχη της Husqvarna. 

Οπότε και η Husaberg ενσωματώθηκε ξανά στη νέα προοπτική που ανοίγεται για το θυρεό της Husqvarna...