Υπήρχαν πληροφορίες ότι η Triumph σκοπεύει τον σχεδιασμό και κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας μικρού κυβισμού για την Ινδία και τη Βραζιλία. Η πληροφορία επιβεβαιώνεται για τη μία Ήπειρο, την Ασία, χωρίς μάλιστα να περιορίζεται στην Ινδία.
Ο εισαγωγέας των Triumph στην Ινδονησία, Rudhy Siswanto μαρτύρησε ένα μυστικό που δεν ήταν η ώρα του να διαρρεύσει. Όμως πλέον είναι γνωστή η μέθοδος της ελεγχόμενης διαρροής πληροφοριών από την Triumph ώστε να μαθαίνει και να σταθμίζει τις αντιδράσεις του κοινού..
Η μοτοσυκλέτα αναμένεται να έχει δικύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 250 κ.εκ. και με εμφανή οπτική συγγένεια με τα γυμνά μοντέλα της εταιρείας το SpeedTriple και το StreetTriple. To νέο μοντέλο θα μπεί στην παραγωγή το 2014 στο νέο εργοστάσιο που ετοιμάζει η Triumph στη Narasapur της Ινδίας και θα στηθεί απέναντι στο KTM 200 Duke, με σκοπό να κονταροχτυπηθεί μαζί του.
Παράλληλα θα υπάρξουν και άλλα μοντέλα για την εγχώρια Ινδική αγορά που στη συνέχεια θα πάρουν το δρόμο των εξαγωγών. Αρχικά προς την Ινδονησία, μετά στη Νότιο Ασία για να εξαπλωθούν στην Ασία γενικότερα.
Η τιμή αναμένεται να είναι κοντά σε εκείνες των ακριβών εκπροσώπων της sport αυτής κατηγορίας. Το Kawasaki Ninja 250R και το Honda CBR 250R λογίζονται ως superbikes για τις χώρες αυτές.
Δεν υπάρχουν ακόμη πληροφορίες για το κατά πόσο αυτά τα μοντέλα θα βρουν το δρόμο για την Ευρώπη ή και την Αμερική. Όμως αν οι κινήσεις των ανταγωνιστών προσδιορίζουν την τάση που επικρατεί σε τέτοιες περιπτώσεις, τα μικρά Triumph μπορεί να θεωρηθεί σχεδόν βέβαιο ότι θα πατήσουν και Ευρωπαϊκό έδαφος.
Πάντως ένα στοιχείο συνηγορεί στο ότι τα νέα μοντέλα θα φτάσουν όσο πιο μακριά γίνεται: η Triumph στοχεύει να δεκαπλασιάσει (!!) την παραγωγή των μοτοσυκλετών της με το νέο εργοστάσιο στην Ινδία. Άρα πρέπει και τους δεκαπλάσιους πελάτες...