Όπως αναμενόταν, το ολοκαίνουργιο KTM Duke 390 ταξίδεψε από την Ινδία ως το Μιλάνο και παρουσιάστηκε στο παγκόσμιο κοινό.
Όταν μιλάμε για ΚΤΜ, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται βέβαια στις επιδόσεις. Και ως προς αυτές, το 390 μοιάζει περισσότερο με ένα μικρό 690, παρά με ένα μεγαλωμένο 200. Γιατί ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος με τα 373 κυβ. εκ. αποδίδει 43 ίππους στις 9.500σαλ και 3,6χλγμ ροπής στις 7.250σαλ. --νούμερα που σε συνδυασμό με τα 139 κιλά (στεγνό), προδιαθέτουν για αγριάδες. Το 390 έχει μεν 14 περισσότερα κιλά από το 200, αλλά και 17,5 περισσότερους ίππους.
Εμφανισιακά ακολουθεί τη γνωστή αισθητική της εταιρείας που ήδη είναι από τις πλέον αναγνωρίσιμες και προχώρημένες στον χώρο - νεανική, επιθετική, πολιτισμένα απειλητική για τη γενιά που πίνει red bull αντί κόκα κόλα.
Σε πρώτη ματιά δεν ξεχωρίζει εύκολα από το 200 - το ρεζερβουάρ χωρά μισό λίτρο παραπάνω αλλά δεν το δείχνει, και η σέλα είναι 10mm χαμηλότερη αλλά κανείς δεν το διακρίνει. Το πλαίσιο πάντως είναι ίδιο σε διαστάσεις και γεωμετρία με το μικρότερο --οπότε δεν ρισκάρουμε καθόλου λέγοντας ότι η συμπεριφορά του 390 αναμένεται κορυφαία.
Τιμή δεν έχει γίνει γνωστή, πάντως η κατασκευή του στην Ινδία αφήνει ελπίδες ότι θα είναι λογική. Η ΚΤΜ (και όλοι οι κατασκευαστές που κατασκευάζουν μοντέλα τους στη νοτιοανατολική Ασία) κερδίζει σοβαρά ποσά, όταν πουλάει τα προϊόντα του ινδικού εργοστασίου στον δυτικό κόσμο. Το Duke 200 για παράδειγμα πουλιέται στην Ινδία λιγότερο από το μισό της ευρωπαϊκής τιμής, αλλά η αλήθεια είναι ότι δύσκολα βρίσκει κανείς στην εποχή μας τόσο θελκτική μικρή μοτοσυκλέτα.