Είναι οι πρώτες φωτογραφίες της νέας σειράς CB 500 της Honda, αν και βέβαια κάποιες έχουν ήδη εμφανιστεί στο διαδίκτυο. Η σειρά απαρτίζεται από τρία μοντέλα, που θα φέρουν τα ονόματα Honda CBR 500 (με ολόσωμο φέρινγκ αλά CBR 1000 RR), CB 500X (στο καλούπι του NC 700) και CB 500R (που φέρνει προς το εξαιρετικό CB 1000 R).
Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί στη γραφική Sulmona της ιταλικής επαρχίας Ακουιλά. Πρωτοεμφανίστηκαν στην τοπική εφημερίδα Il Centro (Το Κέντρο), η οποία εντόπισε τις μοτοσυκλέτες κατά την προετοιμασία τους για να φωτογραφηθούν ενόψει της Έκθεσης του Μιλάνου EICMA.
Και οι τρεις εκδόσεις φορούν τον ίδιο υγρόψυκτο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, με απόδοση 46,9 bhp και ροπή 4,15 kgm από 470 κυβικά. Πληροφορίες θέλουν το βάρος γύρω στα 180 κιλά, όμως αν πρόκειται να πουληθεί η μοτοσυκλέτα στους κατόχους διπλώματος Α2, θα πρέπει να ζυγίζει λίγο λιγότερο (κάπου 175 κιλά), εφόσον βέβαια η απόδοση είναι πράγματι 47 ίπποι.
Κι αυτό, διότι προβλέπεται για τα διπλώματα Α2 ένα όριο ιπποδύναμης προς βάρος - καθορισμένο στα 0,2 kW ανά ίππο.
Πρόκειται για ένα κομπιούτερ, μια καθημερινή μοτοσυκλέτα, με έμφαση στην ευχρηστία, στην αστική άνεση, στη χαμηλή κατανάλωση και στην ελάχιστη φροντίδα.
Για μείωση του κόστους, και οι τρεις παραλλαγές μοιράζονται τα περισσότερα περιφερειακά, όπως το συμβατικό πιρούνι, το περιμετρικό πλαίσιο, το μονό δισκόφρενο μπροστά, την ουρά, τη σέλα και το ρεζερβουάρ.
Ιδιαίτερα φιλική φαίνεται η εργονομία - για παράδειγμα, παρά την οπτική ομοιότητα με το CBR 1000 RR, η προσεκτική εξέταση του CBR 500 αποκαλύπτει ότι δεν οδηγείται σκυφτά όπως το Fireblade, καθώς έχει φανερά πιο ψηλά το τιμόνι, ενώ και τα μαρσπιέ δεν είναι τραβηγμένα πίσω.
Το ύψος της σέλας θα είναι περίπου 78 με 79 εκατοστά (χαμηλή δηλαδή) και τα ελαστικά 120/70-17 εμπρός και 160/60-17 πίσω.
Από τις τρεις εκδόσεις προφανώς το CBR 500 είναι αυτό, που θα επανδρώσει το Ενιαίο Κύπελο European Junior Cup 2013, για το οποίο έχει ήδη υπογραφεί συμφωνία με τη Honda ως πάροχο των μοτοσυκλετών. Φέτος, το Κύπελο χρησιμοποίησε τα μονοκύλινδρα KTM 690 Duke.
Το European Junior Cup διεξάγεται παράλληλα με τους 8 αγώνες του Παγκόσμιου Superbike στους επί ευρωπαϊκού εδάφους αγώνες.