Από την Ινδία μαθαίνουμε ότι η συνέργεια KTM - Bajaj πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο. Μετά την εμπορική επιτυχία των μικρών Duke 125 και 200cc, οι μάνατζερ των εταιρειών σχεδιάζουν τα επόμενα βήματα που θα τους φέρουν στον άμεσο στόχο, δηλαδή τον διπλασιασμό της παραγωγής της ΚΤΜ.
Διαβάζοντας την ετήσια οικονομική έκθεση της αυστριακής εταιρείας (αναφέρεται στα πεπραγμένα 2011) οι Ινδοί δημοσιογράφοι βρήκαν ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία που αφορούν στο Τμήμα 'Ερευνας και Εξέλιξης.
Συγκεκριμένα βρήκαν αναφορά στη σχεδίαση ενός κινητήρα για ένα μεγαλύτερο (μικρό) Duke με προορισμό την αγορά της Βόρειας Αμερικής. Μέχρι τώρα πιθανολογούνταν ότι ο κινητήρας αυτός, πάντα μονοκύλινδρος, θα είχε κυβισμό 350 κυβικών.
Όμως ο νέος κινητήρας στα έγγραφα της ΚΤΜ αναφέρεται ως έχων κυβισμό 375 κυβικά, που σημαίνει ότι θα είναι μεγαλύτερος από ό,τι πιστευόταν για το "Duke 350".
Και υπάρχει συνέχεια. Διότι η επόμενη "άγνωστη" πληροφορία αναφέρεται στην από κοινού (ΚΤΜ και Bajaj) σχεδίαση και κατασκευή ενός μικρού V2 που θα αποτελέσει την πλατφόρμα για μια σειρά κινητήρων με σκοπό να εξοπλίσουν τη γκάμα των νέων μοντέλων των δύο εταιρειών.
Η ινδική αγορά ουσιαστικά αποτελείται από ατέλειωτα μονοκύλινδρα μοντέλα μικρού κυβισμού, κι ένας δικύλινδρος 400 κυβικών θα θεωρηθεί αυτόματα Superbike, Megamoto ή Adventure.
Η σύνδεση του νέου V2 και του κυβισμού των 375 κυβικών στα έγγραφα δεν είναι άμεση. Ωστόσο οι φήμες λένε ότι ο μικρός V2 υπάρχει και ο κυβισμός αφορά αυτόν ακριβώς.
Ο V2 είναι ένας ακριβός κινητήρας, και γι' αυτό δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε μια μικρή μοτοσυκλέτα, αφού το κόστος της θα ήταν απαγορευτικό. Όμως υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα από τη χρήση του και αξίζουν κάθε κόπο προκειμένου να τα εκμεταλλευτεί μια εταιρεία. Ειδικά μία σαν την ΚΤΜ που βασίζει την επιτυχία της στη διαφορετικότητα, την "προσωπικότητα" των μοντέλων της.
Ο V2 απηχεί την αίγλη των αγωνιστικών επιτυχιών της ΚΤΜ στο Dakar. Επιπλέον προσδίδει έναν μοναδικό "αέρα" ποιοτικής και ακριβής κατασκευής, για να μην αναφερθούμε στην ίδια την αίσθηση λειτουργίας του που ασκεί μεγάλη -ως μυστικιστική- γοητεία στους μοτοσυκλετιστές.
Κατασκευασμένος λοιπόν αυτός ακριβώς ο ποθητός αλλά και ακριβός κινητήρας στην Ινδία, θα έχει πιθανότατα τέτοιο κόστος που να μπορεί να πουληθεί σε τιμές ανταγωνιστικές ανά τον κόσμο.
Αν όλα τα προηγούμενα ακούγονται σαν "παραμύθι από την Ινδία", παραθέτουμε μια περίεργη σύμπτωση αριθμών, που ίσως κάνει την αναφορά πιο πειστική.
Πρόκειται για μια είδηση για την γκάμα της ΚΤΜ στις ΗΠΑ. Εκεί λοιπόν πρόκειται να εμφανιστεί ως μοντέλο 2013 μια μοτοσυκλέτα με την ονομασία Duke 375. Αρχικά η ίδια μοτοσυκλέτα είχε ανακοινωθεί ως Duke 350 --ξαφνικά όμως στην τελευταία αναφορά της αντιπροσωπείας εμφανίστηκαν 25 περισσότερα κυβικά...
Η μοτοσυκλέτα προορίζεται σαν high-end ανταγωνιστής των δημοφιλών Honda CBR250R και Kawasaki Ninja 300. Σύμπτωση;