H Aprilia RSV4 Factory APRC του 2013 μπορεί να μοιάζει με τη μοτοσυκλέτα, που ήδη κυριαρχεί στα συγκριτικά της κατηγορίας, στο εργοστάσιο του Noale όμως προχώρησαν σε μερικές σημαντικές αλλαγές.
Η πιο εμφανής είναι η τοποθέτηση συστήματος ABS νέας γενιάς της Bosch. Mε τρία στάδια ευαισθησίας και παρέμβασης, το ABS μπορεί επίσης να απενεργοποιείται πλήρως, όταν ο οδηγός το θελήσει για χρήση μέσα σε πίστα.
Τα φρένα είναι επίσης νέα και πλέον η Aprilia τοποθέτησε στην RSV4 την νεότερη σειρά της Brembo, με τις δαγκάνες M430/M50. Ίδια φρένα χρησιμοποιεί και η Ducati 1199 Panigale και πλέον φέρνουν τη ναυαρχίδα της εταιρείας στην πρώτη γραμμή στον τομέα των φρένων.
Άλλες επεμβάσεις έχουν γίνει στην έδραση του κινητήρα στο πλαίσιο, στην εξάτμιση και στην ηλεκτρονική κεντρική μονάδα - ECU. Το αποτέλεσμα είναι η μεταφορά του κέντρου βάρους χαμηλότερα και η ελαφρά αύξηση της μέγιστης ισχύος, αλλά και της ροπής στις μεσαίες στροφές. Η ιπποδύναμη στον στρόφαλο μετρήθηκε στους 181,4 ίππους ενώ η ροπή στα 11,9 kgm στις 10.500 σ.α.λ.
To πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, που φορά η RSV4 APRC, επίσης εξελίχθηκε περαιτέρω, ώστε να εξακολουθεί να αποτελεί το ισχυρό στοιχείο της μοτοσυκλέτας και για την επόμενη χρονιά. Η εργονομία της μοτοσυκλέτας βελτιώθηκε με καλύτερα σημεία στήριξης για τον αναβάτη, από τη σέλα και το υποπλαίσιο, μέχρι το σχήμα του ρεζερβουάρ, που πλέον χωρά 18,5 λίτρα από 17.
Στην Intermot της Κολωνίας, όπου εμφανίστηκε η μοτοσυκλέτα, είχε τη σήμανση τιμής στα €22.790, κατά €400 υψηλότερη από του προηγούμενου μοντέλου. Οι αλλαγές, και ειδικά η προσθήκη του ABS, δικαιολογούν την αύξηση της τιμής, που ωστόσο παραμένει αρκετά υψηλή, ακόμη και για τη ζώνη των κορυφαίων superbike παραγωγής.