Η Honda έχει έτοιμο ένα νέο μοντέλο, που φορά δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, βασισμένο σε κείνον του μονοκύλινδρου CBR250R – η είδηση ανάφερε ότι ο νέος κινητήρας αποτελούνταν από δύο κινητήρες 250 ενωμένους. Οι πρώτες αυτές πληροφορίες προσγειώθηκαν στο Ίντερνετ πριν λίγους μήνες.
Τώρα, ήρθαν στο φως οι πρώτες πραγματικές πληροφορίες : το νέο μοντέλο είναι... δύο. Το πρώτο ονομάζεται CBR500, φοράει δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, που έχει ακριβώς τις εσωτερικές διαστάσεις του μικρού μονοκύλινδρου και ένα ολόσωμο φέρινγκ.
Εκτός από την ντυμένη έκδοση, που φαίνεται στη φώτο τραβηγμένη από κινητό, η Honda θα παρουσιάσει και μια γυμνή έκδοση με ίδιο πλαίσιο και κινητήρα, για την οποία θα αναστήσει το όνομα CB500. Το είχε χρησιμοποιηθεί από το 1993 ως το 2003 για ένα επίσης δικύλινδρο, αλλά γυμνό commuter, από τη Honda. Το όνομα, πάντως, έχει ρίζες στο 1975, οπότε είχε χρησιμοποιηθεί στο δικύλινδρο Honda CB500T.
Οι πρώτες αυτές εικόνες δημοσιεύθηκαν στο φόρουμ www.cbr250.net και δείχνουν το CBR500 με λευκό φέρινγκ, παρόμοιο με αυτό που φορά το τρέχον CBR 600RR - το οποίο όμως προβλέπεται να ανανεωθεί φέτος. Νέα πλαστικά και εξάτμιση κάτω από τον κινητήρα είναι δύο χαρακτηριστικές αλλαγές, ακολουθώντας την αισθητική που καθιέρωσε το VFR1200. Κάπως ασυνήθιστη επιλογή, λοιπόν, να χρησιμοποιηθεί η παλιά αισθητική που φεύγει αντί της νέας που ήδη βρίσκεται εδώ.
Η χαμηλή ποιότητα των φωτογραφιών δεν μας επιτρέπει να σχηματίσουμε άποψη για το πλαίσιο των δύο μοντέλων. Αυτό που εικάζεται είναι ότι αποτελείται από ατσαλοσωλήνες κυκλικής διατομής, όπως εκείνο που φορά το CBR250R. Οικονομικό, συμβατικό πιρούνι, μονός δίσκος και κατασκευή στην Ταϋλάνδη προϊδεάζουν για σχετικά χαμηλή τιμή.
Με προβλεπόμενη απόδοση γύρω στους 45 ίππους, το CBR500 θα ταιριάξει γάντι στη νέα κλάση διπλωμάτων A2 που έρχεται στην Ευρώπη από το 2013 και περιορίζει τους νέους αναβάτες για δύο χρόνια σε μοντέλα με απόδοση μικρότερη των 47 ίππων.