Δεν πάει ούτε μήνας που βγήκε στο φως η είδηση για το στενό μαρκάρισμα της Kawasaki στους πρωτάρηδες μοτοσυκλετιστές -αποκαλύπτοντας ότι ετοιμάζεται να πολλαπλασιάσει τα μοντέλα της στα 250 κυβικά.
Πρώτο μοντέλο της επέκτασης της σειράς, είναι το Ninja 250RR Mono, ένα μονοκύλινδρο που θα αποτελέσει το φθηνότερο υποκατάστατο του Ninja 300R. Η ίδια μοτοσυκλέτα σε κάποιες αγορές πωλείται ως Ninja 250SL. Αποδίδει 28hp και ζυγίζει 151 κιλά, έναντι 39hp και 172 κιλών του 300.
To μονοκύλινδρο θα κοστίζει κάπου 30% λιγότερο από το δικύλινδρο Ninja 300 στις αγορές που θα πωλείται.
Είχαμε επίσης αναφέρει ότι και το Mono απευθύνεται στους αγοραστές των αναπτυσσόμενων αγορών της Νοτιοανατολικής Ασίας, καθώς δεν γνωρίζαμε αν προορίζεται για παγκόσμια «καριέρα». Τώρα μαθαίνουμε πως η Kawasaki έχει ήδη κατοχυρώσει το όνομα μιας γυμνής έκδοσης του μονοκύλινδρου αυτού στην Ευρώπη. Αυτό δεν εξασφαλίζει βέβαια ότι θα το φέρει κιόλας.
H μοτοσυκλέτα που κατοχυρώθηκε με πατέντα στην Ευρωπαϊκή Ένωση μοιάζει με μια γυμνή έκδοση του φερινγκάτου Ninja 250RR Mono, έχοντας και αρκετές αισθητικές επιρροές από το ΕR-6n.
Σύμφωνα με τον ινδικό Τύπο που προτείνει το όνομα ER-2n, κοινά είναι το πλαίσιο, ο κινητήρας και η εξάτμιση. Η Kawasaki δεν έχει αποκαλύψει άλλες λεπτομέρειες ούτε έχει αναφερθεί στα σχέδιά της.
Αν πάντως εμφανιστεί στην γηραιά ήπειρο, θα έχει να αντιπαλέψει κυρίως μονοκύλινδρο ανταγωνισμό. Η χαμηλότερη τιμή του θα αποτελέσει την ειδοποιό διαφορά από το ακριβότερο Ninja 300 που ως δικύλινδρο, θα τεθεί αυτοδίκαια στη θέση του κορυφαίου της κατηγορίας.
Το νέο μονοκύλινδρο, γυμνό ή όχι, ισχυροποιεί τη θέση της Kawasaki στις νέες γενιές, με κάποια βοήθεια βέβαια και από τις καθυστερήσεις στην παραγωγή του CBR300R της Honda.