Η Brough Superior λειτούργησε από το 1919 ως το 1940 και έπειτα σίγησε. Στα 21 αυτά χρόνια παρουσίασε 19 μοντέλα, κατασκευάζοντας συνολικά μόλις 3.048 μοτοσυκλέτες που κόστιζαν από 130 ως 180 λίρες Αγγλίας η κάθε μία, όταν ο μέσος μισθός ήταν 3 λίρες την εβδομάδα.
Ήταν δηλαδή μοτοσυκλέτες για πλούσιους και θεωρήθηκαν οι «Ρολς Ρόις» των δύο τροχών, λόγω της ποιότητας κατασκευής τους και βέβαια της τιμής τους. Απευθύνονταν σε ευκατάστατους λάτρεις της ταχύτητας μεταξύ των οποίων ήταν πολλοί επώνυμοι της εποχής.
Απέκτησαν δε μυθική φήμη όταν με μια τέτοια σκοτώθηκε σε ατύχημα ο T. E. Lawrence, γνωστότερος ως Λώρενς της Αραβίας.
Πάνω από 1.000 μοτοσυκλέτες της Brough έχουν επιβιώσει ως τις ημέρες μας, οι περισσότερες ασφαλισμένες σε ιδιωτικές συλλογές και μουσεία, αλλάζοντας ιδιοκτήτες συνήθως μέσω πανάκριβων πλειστηριασμών.
Επιβίωσε όμως και το όνομα, καθώς πριν λίγα χρόνια αποκτήθηκε από το Mark Upham, φανατικό θιασώτη της μάρκας. Τώρα ο Upham, CEO της αναγεννημένης Brough, αποκάλυψε πως ετοιμάζεται μια νέα Superbike με το θρυλικό λογότυπο, την οποία ελπίζει να παρουσιάσει επίσημα στη φετινή έκθεση του Μιλάνου, ΕΙCMA 2013. Η μοτοσυκλέτα θα φορά κινητήρα V2 με 1.200 κυβικά.
Ο ίδιος δήλωσε ακόμη ότι το 2014 θα κατεβάσει μια Brough στην κατηγορία Moto2 των GP, με κινητήρα CBR600RR και πλαίσιο μονοκόκ από ανθρακονήματα!
Τα φιλόδοξα σχέδια παρουσιάστηκαν σε μια συνέντευξη Τύπου στο μουσείο αυτοκίνησης Petersen του Λος Άντζελες, με οικοδεσπότη το φανατικό μοτοσυλλέκτη και γνωστό τηλεοπτικό παρουσιαστή ,Jay Leno.
Είπε μεταξύ άλλων ο Upham: «Θα ξεκινήσουμε με μια σειρά V-2, αλλά δεν θα σταματήσουμε εκεί. Δουλεύουμε στο κόκκινο για να προλάβουμε να την έχουμε έτοιμη ως την έκθεση του Μιλάνου, το Νοέμβριο. Θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα με 2 και 4 κυλίνδρους.
«Για την ώρα δεν θα αποκαλύψω κάτι άλλο, μόνον θα πω ότι κάθε μοτοσυκλέτα θα κατασκευάζεται μόνον κατά παραγγελία και σύμφωνα με τις προδιαγραφές του αγοραστή».