Είχε βάλει στόχο να σπάσει όλα τα ρεκόρ ταχύτητας με μοτοσυκλέτα ο Fred Luther από το Λος Άντζελες και μαζί το όριο των 300 μιλίων την ώρα. Ούτε λίγο ούτε πολύ, τα 482,8 χιλιόμετρα την ώρα. Κι όλα αυτά όχι χθες, αλλά το 1935.
Αγωνιζόμενος ο ίδιος είχε ολοκληρώσει τη συναρμολόγηση μιας μοναδικής μοτοσυκλέτας με τρομερά για την εποχή χαρακτηριστικά. Με κινητήρα έναν εξακύλινδρο Plymouth από αυτοκίνητο, χωρίς το βεντιλατέρ και τη γεννήτρια που «καταναλώνουν» ιπποδύναμη, ξεκίνησε τις δοκιμές στα παράλια του Ειρηνικού.
Η μοτοσυκλέτα ζύγιζε 675 κιλά και το μεταξόνιο έφτανε τα 2.160 mm ενώ το συνολικό της μήκος πλησίαζε τα 3 μέτρα. Το πλαίσιο ήταν κάποιο παραγωγής με ενισχύσεις και τις απαραίτητες προεκτάσεις από ατσάλινους σωλήνες.
Ο Luther είχε προσαρμόσει ένα σύστημα διεύθυνσης με δύο γρανάζια που κινούνταν με αλυσίδα, καθώς το τιμόνι ήταν πια πολύ μακριά από τον οδηγό. Το μεταλλικό φτερό στο εμπρός μέρος του πίσω τροχού λειτουργούσε σαν φρένο όταν πιεζόταν και δημιουργούσε τριβή απ’ ευθείας πάνω στα ελαστικά. Σκέτος τρόμος…
Τελικά η μοτοσυκλέτα ουδέποτε έπιασε, ούτε καν πλησίασε, τα 300 μίλια την ώρα. Στην μία προσπάθεια έπιασε τα 140 μίλια την ώρα (225,3 χλμ/ώρα) ενώ προς την αντίθετη κατεύθυνση και με ευνοϊκό άνεμο έφτασε τα διόλου ευκαταφρόνητα 180 μιλίων την ώρα (289,7 χλμ/ώρα) στην απόσταση του ενός μιλίου που έγινε η μέτρηση.
Το εγχείρημα έληξε εκεί, ο Luther δεν έκανε άλλες προσπάθειες, όμως δήλωσε ότι πίστευε πως θα μπορούσε να έχει φτάσει τα 300 μίλια την ώρα. Επίσης δήλωσε κατηγορηματικά ότι το ποσό των 10.000 δολαρίων που λεγόταν ότι θα κέρδιζε αν έφτανε το στόχο, αποτελούσαν απλά κακόβουλες φήμες.
Κι όλα αυτά το 1935…