Τη νέα σειρά κινητήρων G5-SC, που ορίζουν νέα πρότυπα στην κατηγορία των scooter παρουσίασε η Kymco.
Οι καινοτόμες τεχνικές λύσεις, που έχουν χρησιμοποιηθεί σε σχεδιασμό και κατασκευή, οδήγησαν σε νέα δεδομένα στις δίκυκλες μετακινήσεις:
- Μειωμένο βάρος, σημαντική βελτίωση επιδόσεων και ελαχιστοποίηση κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.
Ο νέος κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος στα 400 κυβικά, αλλά σύντομα θα δούμε την επέκταση του και σε άλλους κυβισμούς.
Το Xciting 400i, που μόλις παρουσιάστηκε στην Ελληνική αγορά, είναι το πρώτο scooter της Kymco εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη από το ευρύ φάσμα των εξελιγμένων κινητήρων της εταιρίας.
Ο νέος G5-SC των 400 κυβικών εξασφαλίζει στο Xciting 400i υψηλότερο επίπεδο ισχύος και ροπής σε σύγκριση με τους κυριότερους ανταγωνιστές της κατηγορίας, παράλληλα με αυξημένες επιδόσεις άμεσα συγκρίσιμες με εκείνες των scooter 500 κυβικών.
Η μέγιστη ισχύς του είναι 26,5 kW (36,1 hp) στις 7.500 σ.α.λ. (δηλαδή ξεπερνά σε απόδοση τους 90 hp / λίτρο) και η ροπή φτάνει τα 37,7 Nm στις 6.250 σ.α.λ.
Οι επιδόσεις του είναι συγκρίσιμες με εκείνες των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων (Super Charged) και από εκεί προέρχεται και η κωδική ονομασία SC.
Βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα Kymco G5-SC:
1. Κυβισμός 400cc με δύναμη και ροπή παρόμοιες ενός κινητήρα 500cc, χάρη στις μειωμένες τριβές.
2. Ειδικά σχεδιασμένη κεφαλή για βέλτιστη ροή καυσίμου με άμεση πλήρωση θαλάμου καύσης
3. Τέσσερις βαλβίδες στην κεφαλή, που λειτουργούν με διπλά κοκοράκια με ρουλεμάν
4. Χρήση κουζινέτων στην έδραση στρόφαλου και μπιέλας
5. Εξαιρετικά περιορισμένες συνολικές διαστάσεις και βάρος
6. Εξελιγμένος ψεκασμός της Keihin